آموزش

Screenshot Captor نرم افزار باحال طوری برای اسکرین شات در ویندوز

Screenshot Captor نرم افزار باحال طوری برای اسکرین شات در ویندوز

تکلیف کلاس رایانه


خلاصه :

حتما بخوانید

 

برنامه های باحال عکسبرداری

Snipping Tool

بهترین ابزار در دسترس: نرم افزار اختصاصی ویندوز

هرچند ابزارهای مختلفی برای گرفتن تصویر اسکرین شات از دسکتاپ وجود داشته که توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که خود سیستم عامل ویندوز مایکروسافت نیز به برنامه‌های نسبتا قابل قبولی برای تصویر برداری از صفحه نمایش مجهز شده است. شما می‌توانید در سیستم عامل‌های ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ با فشار دادن کلیدهای ترکیبی ویندوز و PrtScn به طور همزمان از آنچه که بر روی نمایشگر کامپیوترتان در حال پخش است با فرمت PNG تصویر فوری بگیرید و سپس از طریق پوشه تصاویر (Pictures) به این عکس‌ها دسترسی داشته باشید.

بهترین نرم افزار برای ذخیره اسکرین شات ساده: گرین شات (Greenshot)

گرین شات یکی از بهترین برنامه‌های رایگان برای گرفتن تصویر اسکرین شات در ویندوز است. این برنامه به سادگی در بخش سیستم تری (system tray) کامپیوتر جرا می‌شود. شما می‌توانید بعد از نصب این نرم افزار و فشار دادن کلیدهای میانبری که برای آن تعریف کرده‌اید یا راست کلیک کردن بر روی آیکون سیستم تری و انتخاب یک آپشن، اسکرین شات بگیرید.

PicPick

بهترین نرم افزار برای حاشیه نویسی و ویرایش سازی: پیک پیک (PicPick)

رابط کاربر پیک پیک با رابط کاربری گرین شات در تضاد است؛ گرین شات در سیستم تری رایانه پنهان می‌شود و دارای یک رابط کاربری کمینه سازی شده است. اما پیک پیک یک رابط کاربری مدرن ویندوز را که در کنار یک نوار ریبونی تکمیل می‌شود، در اختیار شما می‌گذارد. اگر که می‌خواهید چند عکس اسکرین شات بگیرید، پیک پیک همه آن‌ها را در ادیتور خود در چند سربرگ نمایش می‌دهد.

ShareX

بهترین نرم افزار برای کاربرهای حرفه‌ای: شریکس (ShareX)

شریکس برای کاربرانی که به دنبال نرم افزارهای ساده برای گرفتن تصاویر اسکرین شات هستند، ساخته نشده است. این نرم افزار رایگان منبع باز می‌تواند به طور خودکار تصاویر ذخیره شده شما را در بیش از ۸۰ مقصد، از دراپ باکس گرفته تا سرورهای FTP و آمازون اس ۳، آپلود کند. شریکس همچنین به ابزارهایی مجهز است که شما در بیشتر نرم افزارهای موجود نمونه‌های آن را پیدا نمی‌کنید. قابلیت گرفتن تصویر اسکرین شات بلند (Scrolling Capture) یکی از این ابزارها است که شما را قادر می‌سازد تا از یک سند طولانی در هر برنامه‌ای تصویر اسکرین شات بگیرید. این نرم افزار علاوه بر این امکان گرفتن تصویر فوری از هر وب سایتی را نیز برای شما فراهم می‌سازد.

 

بهترین نرم افزار برای گرفتن عکس‌های اسکرین شات در محیط بازی

بهترین نرم افزار برای گرفتن عکس‌های اسکرین شات در محیط بازی

نرم افزارهای فوق برای گرفتن تصویر اسکرین شات از دسکتاپ و برنامه‌های معمولی سیستم عامل ویندوز ساخته شده‌اند و اغلب نمی‌توانند کارایی خوبی را در بازی‌هایی که به طور تمام صفحه اجرا می‌شوند، ارائه کنند. اگر که می‌خواهید از محیط بازی خود تصویر اسکرین شات بگیرید، توصیه می‌کنیم که از نرم افزارهایی مانند استیم (Steam) استفاده نمایید. این برنامه به میانبرهایی داخلی برای اینکار مجهز شده است. بد نیست بدانید که تعداد زیادی از بازی‌های رایانه‌ای نیز به کلید اسکرین شات گیری خاص خود مجهز هستند.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران