مقالات

معرفی

استریمر ها (قسمت دوم )

و این دفعه ایرانی ها


خلاصه :

سلام معرفی استریمر های ایرانی

Aria Keoxer

یکی از بهترین یوتیوبرهای ایران

بهترین استریمرهای ایران

آریا از آن دست استریمرهایی است که بازی های مختلف و بروز را انجام می دهد و ویدیوهای وی تلفیقی از فان و گیم پلی می باشد که از همین طریق توانسته سبک ویژه خود را داشته باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. آریا جدا از بازی های جدید علاقه زیادی به Fortnite دارد و در این بازی یکی از بازیکن های حرفه ای محسوب می شود.

Aria Keoxer در یوتیوب، اینستاگرام و توییچ بسیار فعال است و بطور روزانه با انتشار پست هایی صفحات اجتماعی اش را بروز رسانی می کند.

البته آریا در بین پست های گیمینگ خود نیز هر از گاهی ویدیوهای طنز هم قرار می دهد تا کاربرانش حالت یکنواختی در صفحات اجتماعی اش را تجربه نکنند.

تعداد طرفدار:

  • اینستاگرام: ۱۲۴ هزار نفر
  • توییچ: ۱۴۳ هزار نفر بازدیدکننده
  • یوتیوب: ۲۴/۹۶۱ هزار نفر

Dark_Hell 92

گیمر ایرانی

بهترین استریمرهای ایران

Dark_Hell 92 از آن دست استریمرهای ایرانی است که در خارج از کشور ساکن است ولی در پیج اینستاگرام خود ذکر کرده است که وطن پرست است و همین خود خلاقیتی برای بدست آوردن طرفدار می باشد.

این گیمر معمولا بازی های ترسناک، فورتنایت و رینبو ۶ را دنبال می کند و در توییچ و یوتیوب بسیار فعال می باشد. Dark_Hell 92 در اکثر استریم های خود سعی می کند از فضای فان و هیجان انگیز استفاده کند که سبک خاصی به کارهایش می بخشد.

دارک هل با این که خارج از ایران قرار دارد اما با برخی از پیج های گیمینگ داخل ایران همکاری می کند و حضور فعالی در رشته خود دارد.

تعداد طرفدار:

  • اینستاگرام: ۵۰/۷ هزار نفر
  • توییچ: ۳۶/۳ هزار نفر بازدیدکننده
  • یوتیوب: ۳/۳ هزار نفر

Heisenberg

برنامه های گیمینگ

بهترین استریمرهای ایران

فعال و بروز بودن دو نقطه قوت مهم هایزنبرگ است که همیشه آن ها را رعایت می کند و سعی می کند بازی های کنسولی و PC را چند ساعت بعد از انتشار تجربه کند و استریمش را آغاز کند. هروقت نام هایزنبرگ را می شنوم بی شک یاد شخصیت کاریزماتیک سریال Breaking Bad می افتم و احتمال دارد این گیمر هم با تماشای این سریال این نام مستعار را برای خودش در نظر گرفته باشد.

هایزنبرگ در صفحه اینستاگرام خود همیشه رویدادهای گیمینگ را دنبال می کند و اخبار مربوط به آن را قرار می دهد و همچنین در استریم های خود هم به این موضوع می پردازد.

این استریمر با تولید برنامه «پارادوکس» از بزرگان صنعت بازی دعوت به صحبت در مورد مشکلات می کند.

تعداد طرفدار:

  • اینستاگرام: ۱۱/۸ هزار نفر
  • توییچ: ۳۶/۵ هزار نفر بازدیدکننده
  • یوتیوب: ۱۰۷۷ نفر دنبال کننده

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران