معرفی

درمورد معایب اینستا گرام بیشتر بدانیم

معایب اینستا گرام

........


خلاصه :

درمورد اینستا گرام بیشتر بدانیم 

شبکه های اجتماعی از زمانی که فیسبوک راه اندازی شد، پا به عرصه تکنولوژی گذاشته اند و از همان هنگام تا به امروز پیشرفت صعودی داشته اند. پس از موفقیت چشمگیر فیسبوک و تعداد بسیار زیاد کاربران آن، شبکه های اجتماعی بی شماری طراحی شده اند که از میان آن ها اینستاگرام به دلیل قابلیت های فراوانی که عرضه کرد، اقبال بسیار بیشتری در جذب مخاطب داشته است. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به طور نجومی در حال افزایش است و به زودی از مرز یک میلیارد نفر خواهد گذشت. اینستاگرام علاوه بر مزایای فراوانی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد، معایب پنهان و آشکاری نیز داراست. در ادامه تعدادی از معایب اینستاگرام را که بیشتر روی نوجوانان تاثیر دارد بررسی خواهیم نمود.

معایب اینستاگرام چیست ؟

در تحقیقاتی که اخیرا روی این شبکه اجتماعی انجام شده است معلوم شده است که درصد زیادی از کاربران و اعضای این شبکه اجتماعی افراد با سنین بین 14 تا 24 سال هستند. این امر نشان می دهد که هدف اصلی این شبکه ، جذب مخاطبین این رده سنی می باشد. به همین دلیل چنین به نظر می رسد که ما به عنوان پدر و مادر و والدین فرزندانمان باید آشنایی بیشتری با آن داشته باشیم و معایب اینستاگرام را شناسایی کنیم.

معایب اینستاگرام

احساس نارضایتی از امکانات زندگی

اگر شما برای اولین بار به محیط اینستاگرام وارد شوید اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد حضور پر رنگ ستبری  و افراد زیبا و آشنایی با کسانی است که به ظاهر دغدغه مال ندارند. این امر شاید در نگاه اول چندان با اهمیت بنظر نرسد. اما اگر از دید یک نوجوان به آن بنگریم، خواهیم دید که این سیل عظیم افرادی که به ظاهر در خوشی غرق شده اند و هر روز از خوشحالی و امکانات بی شمارشان تصاویر تهیه و به اشتراک می گذارند تاثیر بسیار زیادی در روحیه ما خواهد گذاشت.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران