مقالات

تصویری از شارژر ۲۰ وات گوشی‌های سری آیفون ۱۲ فاش شد


خلاصه :

تصویری از شارژر ۲۰ وات گوشی‌های سری آیفون ۱۲ فاش شد

تصاویری از شارژر سریع ۲۰ واتی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12 فاش شده است که وجود شارژر پرسرعت را در جعبه برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ تایید می‌کند.

 

در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از شارژ سریع ۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. همچنین دیروز فاش شد که اپل در جعبه برخی مدل‌های iPhone 12 شارژر پرسرعت ۲۰ واتی قرار خواهد داد. اما حالا تصاویری از شارژر ۲۰ واتی اپل فاش شده است که خبرهای اخیر را تایید می‌کند. درحالی که اکثر پرچمداران اندرویدی دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات به بالا هستند، اما گوشی‌های اپل در این زمینه بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

گوشی‌های سری آیفون 12

از زمان عرضه اولین گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷ تا زمانی که آیفون ۱۱ از راه رسید، تمام گوشی‌های اپل دارای شارژر ۵ وات بودند. سال گذشته سری آیفون ۱۱ برای اولین بار شارژ سریع ۱۸ وات را برای گوشی‌های اپل به ارمغان آوردند. اما فقط آیفون ۱۱ پرو دارای آداپتور شارژ سریع ۱۸ وات درون جعبه بود و آیفون ۱۱ همان شارژر معمولی ۵ واتی را داشت.

شارژر ۲۰ واتی گوشی‌های سری آیفون ۱۲

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که شرکت Apple آداپتور شارژ ۲۰ وات از نوع USB-C برای گوشی‌های iPhone 12 سفارش داده است. شماره مدل آداپتورهای سفارش داده شده A2305 است که با شماره مدل تصویری که در مدتی قبل از شارژر آیفون ۱۲ منتشر شده بود همخوانی دارد. با توجه به اطلاعات فاش شده، اپل قصد دارد تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ را با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه کند.

گوشی‌های سری آیفون 12

البته پشتیبانی تمام مدل‌های جدید آیفون از شارژ سریع به این معنی نیست که درون جعبه تمامی آن‌ها آداپتور شارژ سریع قرار داشته باشد. در بهترین حالت ممکن اپل فقط در جعبه مدل‌های گران قیمت آیفون شارژر پرسرعت قرار می‌دهد و سایر مدل‌ها با همان شارژر معمولی ۵ وات عرضه می‌شوند. خریداران این گوشی‌ها برای استفاده از ویژگی شارژ سریع، باید با پرداخت هزینه اضافی یک آداپتور جداگانه تهیه کنند.

براساس گزارشات منتشر شده، تولید انبوه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از ماه آینده آغاز می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که همه مدل‌های آیفون ۱۲ همزمان با هم عرضه شوند. تمامی گوشی‌های سری iPhone 12 در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند. اما برخی تحلیلگران معتقدند که مدل‌های رده بالای اپل به دلیل مشکلات به وجود آمده با تاخیر عرضه خواهند شد. اپل در ماه آوریل طراحی آنتن مدل‌های رده بالا که از mmWave پشتیبانی می‌کردند را تغییر داد. به همین دلیل هم گفته می‌شود که احتمالا آیفون‌های رده پایین که از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند، زودتر عرضه می‌شوند.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران