معرفی

مناطق ممنوعه !

مناطق ممنوعه ی دنیا

مناطق ممنوعه !


خلاصه :

مکان هایی هستند که ورود به ان ها ممنوع است مکان هایی مخوف!

مکان های ممنوعه دنیا!

شاید برای شما بسیار عجیب باشد، اما در این جهان مکان هایی وجود دارند که یک شخص معمولی نمی تواند از آن ها بازدید کند. از متروهای محرمانه بگیرید تا مناطقی که مربوط به دولت هاست. در واقع اگر تلاش کنید که از این مکان ها بازدید کنید، یا به زندان می افتید یا اتفاق بدتری برایتان خواهد افتاد!

متروی استالین | Salin’s Subway

طبق گفته برخی منابع موثق، این مکان یک نوع پناهگاه بوده و در واقع به عنوان خانه ای برای همه چیز، از جمله آزمایشات هسته ای و موش های غول پیکر محسوب می شده است. می گویند که این تاسیسات در اعماق شهر مسکو احداث شده، اما دولت تا کنون این موضوع را تایید یا انکار نکرده است. متاسفانه تا به حال عکس واقعی از این منطقه منتشر نشده است.

جزیره سنتینل شمالی | North Sentinel Island

در حالی که این مکان با آب های شفاف و کریستالی و درختان زیبای استوایی احاطه شده است، اما مطمئنا این جزیره استوایی جایی نیست که بخواهید تعطیلات بعدی خود را به آن سفر کنید! البته اگر با پرتاب شدن نیزه و تیرهای تیر و کمان به سمتتان و خورده شدن توسط ده های بومی منطقه مشکلی ندارید، می توانید به فکر سفر به جزیره سنتینل شمالی باشید! این قبیله بین ۵۰ تا ۴۰۰ نفر جمعیت دارد و تمامی ارتباطات خود با خارج از این جزیره را قطع کرده است. آن ها هیچ تمایلی هم برای برقراری ارتباط با سایر مردم از خود نشان نمی دهند.

حتی اگر بخواهید شانس خود را برای این کار امتحان کنید، با مخالفت دولت هندوستان مواجه خواهید شد. این جزیره و مردم آن تحت محافظت دولت هند قرار دارند.

جزیره مارها، برزیل |  Snake Island, Brazil

قطعا شما به طور داوطلبانه خواهان سفر به مکانی که به جزیره مارها شهرت دارد، نیستید! این جزیره صخره ای، یکی از مکان های ممنوعه دنیا است که کارشناسان تخمین زده اند در هر یک متر مربع از آن یک مار سمی و مرگبار زندگی می کند! مارهای افعی که در این مکان زندگی می کنند سمی خطرناک و بسیار قوی دارند که می تواند در یک لحظه گوشت انسان را آب کند! بنابراین، اگر تمایل دارید که به این جزیره فوق العاده سفر کنید، تنها کاری که باید بکنید پیوستن به نیروی دریایی برزیل است!

سورتسی، ایسلند | Surtsey, Iceland

این جزیره در طول فوران یک آتشفشان در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد ایجاد شده است و از آن زمان تا کنون فقط تعداد کمی از دانشمندان مجاز به بازدید از آن بوده اند. اینجا نیز یکی از مکان های ممنوعه دنیا و یکی از بکر ترین چشم اندازهای طبیعی دنیاست که دولت ایسلند برای محافظتش، اجازه رفت و آمد به آن را نمی دهد. این جزیره جوان، از زمان تولدش به مکانی امن برای سکونت انواع حشرات، پرندگان و قارچ ها تبدیل شده است.

گودال کاج، استرالیا | Pine Gap, Australia

در یکی از دور افتاده ترین مناطق کشور استرالیا، یک ایستگاه محرمانه ماهواره ای وجود دارد که توسط دولت های استرالیا و ایالات متحده اداره می شود. احتمالا از این مکان، کارهای جاسوسی در سراسر دنیا انجام می گیرد! البته برخی نیز عقیده دارند که از این مکان برای ارتباط با ایستگاه فضایی هابل استفاده می شود. به هر حال، هیچ راهی برای ورود به این منطقه وجود ندارد، چرا که ۲۴ ساعته از آن محافظت می شود.

ناحیه ۵۱، نوادا | Area 51, Nevada

این منطقه حس کنجکاوی همه را در آمریکا بیدار کرده است! دولت ایالات متحده ادعا می کند که از این مکان برای آزمایش فضاورندهای جدید استفاده می شود. اما بسیاری عقیده دانرد که در این مکان موجوداتی فرا زمینی نگهداری می شوند! البته این یکی از شایعات پیرامون این مکان است. این مکان هرچه که باشد، وقتی بدون مجوز دولت از مرزهای آن عبور کنید، فورا مورد اصابت گلوله نگهبانان آن قرار خواهید گرفت. بنابراین بهتر است فقط به ایجاد شایعات در رابطه با آن بسنده کنید!

اتاق ۳۹ در کره شمالی

اتاق ۳۹ مکان یک سازمان سری است که با خاندان کره ی شمالی یعنی خانواده ی کیم در ارتباط است. گفته می شود که این سازمان این خانواده را از نظر مالی تامین می کند اما هنوز هیچ قطعیتی در این باره وجود ندار د چرا که این مکان از مکان های ممنوع جهان است و کسی حق ورود به آن را ندارد، این اتاق در پیونگ یانگ قرار دارد.

طاق سوالبرد در نروژ

این طاق که در کوهستان های سرد و پوشیده از برف نروژ قرار دارد، در یکی از جزیره های بسیار دوردست مجمع الجزایر سوالبرد واقع شده است و بین کشور نروژ و قطب شمال قرار دارد. در این مرکز گیاهان بسیار خاصی کاشته می شود تا در شرایط بحران جهانی از آن ها استفاده شود. در حال حاضر ۱ میلیون گیاه ناشناخته در آن وجود دارد.

اتاق سری کوکاکولا

فرمول افسانه ای کوکاکولا… فرمولی که همه ی شرکت های رقیب سعی کرده اند تا از آن سر در بیاورند، در یکی از سری ترین جاهای دنیا قرار دارد، در اتاق سری کوکاکولا در آتلانتای جرجیا قرار دارد. فرمول سری کوکاکولا ۱۲۵ سال است به تاریخ پیوسته است.

۳ سال پیش
عالی خیلی جالب انگیز بود👌👏👏😉

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

بسیار عالی 😁😁

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران