رویدادهای مدرسه

شماره سه

گزارش هفتگی کلاس تجربه ۳


خلاصه :

تقویت حافظه دیداری داستان سرایی بازی گروهی مرحله ای کاربرگ دست ورزی

_🧠تقویت حافظه دیداری

حافظه دیداری یا بصری به‌معنی یادآوری چیزهایی است که به‌طور عینی دیده‌ایم. به‌لطف حافظه دیداری است که می‌توانیم چیزها را در لحظه تجسم کنیم بدون اینکه نمونه واقعی آنها را ببینیم. وقتی چیزی را می‌بینیم، می‌توانیم بدون نیاز به قوه تخیل آن را به خاطر بسپاریم. بعدتر، با شنیدن نام آن، بدون زحمت، آن شیء در ذهنمان نقش می‌بندد.حال ما در کلاسمان با استفاده از فلش کارت ها با تصاویر مختلف و با جزییات ، اول تصویر را به نوآموز نشان داده شد  و از آنها خواستیم تا خوب به تصویر دقت کنند . سپس تصویر را برگردانده و از آنها شروع به پرسش سوال های مختلفی از جزییات عکس کردیم و وقتی مراحل بازی را کامل متوجه شدند نوآموزان گرداننده بازی شدند.

_📚🖊داستان سرایی ((گفتن یک داستان مثل کشیدن یک نقاشی با لغات است.))


در این بخش هم با استفاده از تصاویر و فلش کارت ها ، هر نوآموز سه تصویر مختلف دریافت کرده  و با هم گروهی خود به ترتیب شروع به گفتن داستان خود میکنند. با تمام شدن داستان تصویر های قبل را برگردانده و کارت های جدید را دریافت میکند ، تعداد افراد گروه و دریافت کارت به خواسته نوآموز است.

 

📍بازی گروهی مرحله ای


درست کردن مسیر های مختلف و مانع در مرحله اول و نشانه گیری درست در مرحله دوم و برگشت هم گروهی در مرحله سوم

📄_کاربرگ دست ورزی


کاربرگ دست ورزی سه و چهار را حل کردیم . 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران