رویدادهای مدرسه
پاداش بیرونی موجب کاهش انگیزه درونی می شود .
رویکرد من در فعالیت ها ی با گِل تقویت انگیزه درونی است .
دانش آموزان تا وقتی به رویکرد های مبتنی به کنترل بیرونی متکی باشند موفقیت کمتری را کسب خواهند کرد .
خلاصه :
فیلتر ارزش گذاری بر برداشت متقابل معلمان و دانش آموزان از یکدیگر تاثیر می گذارد.رویکرد من در فعالیت ها ی با گِل تقویت انگیزه درونی است .
فیلتر ارزش گذاری بر برداشت متقابل معلمان و دانش آموزان از یکدیگر تاثیر می گذارد.
ما اطلاعات جدید را با دانسته هایمان تفسیر می کنیم .
دانش آموزان تا وقتی به رویکرد های مبتنی به کنترل بیرونی متکی باشند موفقیت کمتری را کسب خواهند کرد .
پاداش بیرونی موجب کاهش انگیزه درونی می شود .
کنترل بیرونی دردانش آموزان موقعی جواب می دهد که به دنبال اطاعت محض باشند . ولی این را من نمی خواهم.
رویکرد من در کلاس همانطوریکه گفتم دانش آموزانم را به سوی انگیزه درونی سوق دادن است .
در بازی با گل سعی می کنم کلاسی شاداب و پر انگیزه داشته. و دانش آموزانم در فعالیت ها به هم کمک کنند . وبرداشته های خودرا با همدیگر ردو بدل کنند .