رویدادهای مدرسه

پاداش بیرونی موجب کاهش انگیزه درونی می شود .

رویکرد من در فعالیت ها ی با گِل تقویت انگیزه درونی است . 

دانش آموزان تا وقتی به رویکرد های مبتنی به کنترل بیرونی متکی باشند موفقیت کمتری را کسب خواهند کرد .


خلاصه :

فیلتر ارزش گذاری بر برداشت متقابل معلمان و دانش آموزان از یکدیگر تاثیر می گذارد.

رویکرد من در فعالیت ها ی با گِل تقویت انگیزه درونی است . 

فیلتر ارزش گذاری بر برداشت متقابل معلمان و دانش آموزان از یکدیگر تاثیر می گذارد.

ما اطلاعات جدید را با دانسته هایمان تفسیر می کنیم .

دانش آموزان تا وقتی به رویکرد های مبتنی به کنترل بیرونی متکی باشند موفقیت کمتری را کسب خواهند کرد .

پاداش بیرونی موجب کاهش انگیزه درونی می شود .

کنترل بیرونی دردانش آموزان موقعی جواب می دهد که به دنبال اطاعت محض باشند . ولی این را من نمی خواهم.

رویکرد من در کلاس همانطوریکه گفتم دانش آموزانم را به سوی انگیزه درونی سوق دادن است .

در بازی با گل سعی می کنم کلاسی شاداب و پر انگیزه داشته. و دانش آموزانم در فعالیت ها به هم کمک کنند . وبرداشته های خودرا با همدیگر ردو بدل کنند .

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران