رویدادهای مدرسه

اردوی تابستانی


خلاصه :

گزارش هفته چهارم کلاس باستانی

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله (ع)

عرض سلام و احترام خدمت اولیاء محترم، فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را خدمت بزرگواران تسلیت عرض میکنم.

گزارش هفته چهارم خدمتتان تقدیم میشود: مطابق جلسات گذشته، کلاس با گرم کردن بچه ها و مرور آموزشهای قبلی در مقابل مربی محترم آغاز گردید. نرمشهایی مانند بشین پاشو، کار با گردن، بالا پریدن و اجرای مهارتهایی چون زنجیرزنی، کمانکشی، شنو های مختلف، قیچی، سلام باستانی و تمرین چرخیدن با نوای حماسی ضرب مربی که در هر جلسه پیشرفتشان قابل تحسین و مشاهده است.  نکته قابل توجه اینکه در طی تمرین و آموزشها، از هر فرصتی استفاده میشود برای متبرک ساختن فضای کلاس به صلوات بر محمد و ال محمد(علیهم السلام)، که برای پرورش فضای رشدی نونهالان قدم خوب و مهمی است.

در این هفته، نکات و آموزشهای جدیدی هم ارائه گردید مانند پای تبریزی و کف گرد ، تک فر . همچنین برای اجرای فن پای شاطری ، شیوه تازه ای ارائه شد که سطح آموزش بچه ها در کلاس و آشناییشان با فضای زورخانه ای  را بالاتر برد. بدین گونه که با گفتن امام علی(ع) توسط مرشد ، منظور اجرای یک شاطری است ، با گفتن امام حسن(ع) ، منظور اجرای دوتا شاطری است و با گفتن امام حسین(ع) ، مقصود سه تا شاطری  که بچه ها خیلی خوب آن را اجرا کردند. گفتنی است در طول کلاس در فواصل مشخص به دانش آموزان رخصت داده میشود جهت نوشیدن آب و مختصری استراحت. در پایان هم کلاس با راه رفتن بچه ها و آرام آرام کاهش گرمای بدن به پایان می رسد.

در مجموع روند آموزش ، بسیار خوب و بانشاط برگزار گردید و نکاتی که مطرح شد ، نه فقط برای دانش آموزان بلکه برای خدمتگزارانشان هم آموزنده بود. به امید موفقیت بیش از پیش همگان.

یا علی مدد

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران