رویدادهای مدرسه

دعوتید با خانواده به

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

جمعه ۱۹ بهمن


خلاصه :

شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها  مشرف شوید روضه  زمان : جمعه ۱۹ بهمن با اقامه نماز مغرب و عشا  مکان : نمازخانه دبیرستان_پسرانه_میزان 

بسمه تعالی
یکی از مهم ترین وظیفه های پدر و مادر در قبال فرزندانشان، بار آوردن آنها بر محبت و اقتداء به اهل بیت علیهم السلام است. بدین جهت موسسه میزان امکانی را فراهم آورده است که پدران و مادران به همراه فرزندانشان در مجالس رسمی ذکر اهل بیت علیهم السلام و رشد محبت به آن بزرگواران حضور یابند و بخشی از حقوق فرزندانشان را در این زمینه ادا کنند.
در این راستا، مراسمی در مدرسه برای کلیه دانش آموزان از پیش دبستانی تا دوازدهم _پسرانه و دخترانه_ به همرا پدر و مادر و سایر آشنایانشان در ایام شهادت صدیقه طاهره، سرور زنان بهشت، حضرت فاطمه زهرا –علیهاالسلام-  برگزار می گردد و تاکید دارد اولیاء محترم به همراه فرزندانشان در این مراسم حضور یابند و تربیت دینی آنها را در این جهت محقق سازند.
از کلیه اولیاء محترم و دانش آموزان کلیه پایه ها دعوت می گردد که در روز جمعه    19  بهمن ماه از نماز مغرب در مراسمی که بدین مناسبت در محل دبیرستان برگزار می گردد حضور یابند؛ تا با کمک اولیاء و مربیان بتوانیم یکی از مهم ترین وظایف تربیتی خود را به انجام برسانیم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران