رویدادهای مدرسه

لذت تـماشای «بـنـیـامـین»

برای بـچه‌های دبستانی مـیزان


خلاصه :

به تماشای بنیامین نشستیم..

امروز سینمای «دهکده المپیک» میزبان بچه‌های میزان بود. پسران و دختران پایه‌های پیش‌دبستان و اول به تماشای یک پویانمایی بلند سینمایی به نام «بنیامین» نشستند. البته قرار بود چهارشنبه‌ی هفته‌‌ی گذشته به استقبال این رویداد برویم که به علت بیماری و غیبت بسیاری از دانش‌آموزان، این امر محقق نشد.

بنیامین داستان پسری به همین نام است که با دوست خود آشر در سرزمین متعلق به فرعون زندگی می‌کنند و تمامی اهالی شهرشان صبح تا شب به بردگی مشغول هستند. بنیامین و مادرش در کنار دیگر شهروندان به بت سازی و مجسمه‌سازی برای فرعون مشغول هستند و آشر تنها دوست بنیامین به شمار می‌رود.

مادر بنیامین در چنگال فرعون گرفتار می‌شود. او برای نجات جان مادرش از دست سربازان فرعون مجبور می‌شود به سفر خطرناکی برود، در این سفر اتفاقاتی برای او می‌افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی اش تغییر می‌دهد.

وقتی فیلم به پایان رسید، نظر بچه‌ها را جویا شدیم و آن‌ها حرف‌های زیادی در مورد فیلم گفتند. صحنه‌های طنز فیلم برای مصطفی جالب بود، صحنه‌ی نجات مادر توسط پرنده برای مهدیار لذت‌بخش بود و تلاش‌های آشر برای کمک به بنیامین، یکی از قسمت‌های جذاب فیلم از نظر صــدرا بود....

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران