رویدادهای مدرسه

معرفی کتاب

آن سوی مرگ


خلاصه :

معرفی کتاب آن سوی مرگ  به قلم ِ جمال صادقی

سلام

محتوای کتاب آن سوی مرگ برگرفته از مصاحبه ی نویسنده با سه نفر از افرادی است که مرگ را تجربه کرده اند و دوباره زنده شدند..

جذابیت و هیجان این کتاب به خاطر متفاوت بودن داستان های این افراد در دوران مرگ و تغییرات جسمانی و روحی پس از مرگشان است.

در داستان اول با یک دخترخانم دانشجویی مصاحبه شده است که به خاطر صدمه جسمانی وارد کما شده و همه ی افراد داخل بیمارستان رو در هنگام بیهوشی میشناسد و توانایی تسلط بر روی عملکرد و صحبت های همه ی افراد بیمارستان را دارد و مورد شفای یکی از معصومین قرار میگیرد.

داستان‌ دوم در رابطه با مهندس ساختمانی است که از بالای ساختمان پرت میشود و به کما میرود و وارد "مسیر" برزخ میشود و میتواند اعمال خوب و بد انسان هارا بر روی زمین ببیند و حتی بعد از به هوش آمدن مورد آزار و اذیت اجنه قرار میگیرد.

داستان سوم در رابطه با استاد دانشگاهی است که بر اثر سر درد شدید وارد کما می شود و وارد دنیای برزخ و بهشت برزخی میشود و در مصاحبه در رابطه با اتفاق هایی که در بهشت برزخی می افتد و با ادم هایی که در بهشت معاشرت میکند صحبت میکند و از نتیجه اعمال انسان ها علی الخصوص در رابطه با وادی حق الناس میگوید.

نویسنده و شخصیت های این داستان ها تمامی این اتفاقات رو با اسناد معتبر به اثبات رسوندن تا مخاطبین داستان هارا بر اساس توهم و خیال پردازی این سه شخصیت نگذارند..

استاد امینی خواه استاد ِ دانشگاه این 3 داستان را با آیات و روایات تطبیق داده است و اثبات شده است که این داستان ها واقعی بوده و توهم و ساخته ذهن راویان نبوده است.

فایل صوتی صحبت های استاد امینی خواه و تحلیل کتاب موجود می باشد که با جست و جو در اینترنت میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید .

گوش کردن این فایل صوتی بعد از خواندن کتاب خالی از لطف نیست و بسیار مفید فایده می باشد .

۴ سال پیش
مطلب خوبی بود جناب آقای امیری

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران