محتوای درسی

میوه با مزه کاغذ


خلاصه :

مشاهده محیط پیرامون از ایتم های مهم در شکل گیری خلاقیت  کودک  می شود.

 در مورد استفاده از کاغذ های دور ریز قبلا با نو‌اموزان صحبت کردیم. نوآموزان در بیشتر مواقع کاغذ های دور ریز را به معنای یک کاغذی که قبلا  هر دو طرف ان نوشته یا نقاشی شده است می دانند اما  می توانیم به انها با یک فعالیت نشان دهیم که کاغذ های  بریده و تیکه تیکه شده می توانند همانند کاغذ های دیگر قابل استفاده باشند. 
کاغذ های رنگی بریده شده که شکل های خوبی نداشت و توسط خود انها در کلاس دیگری دور انداخته شده بودند را در اختیارشان گذاشتیم. 
با انها در مورد اینکه این تیکه های کاغذ از کجا امده است صحبت کردیم و سوال جالبی که چرا اینجا هستند؟ چرا تو سطل زباله نیستند؟
جواب این سوال ها داده نشد تا خود نو اموزان به ان برسند.
  از انها خواستیم  باز هم مثل دفعه قبل گلوله درست کنند با این تفاوت که کاغذ های انها کوچک و ریز بود. در زمان درست کردن گلوله های ریز در مورد میوه هایی که نو‌اموزان دوست داشتند صحبت کردیم و میوه مورد علاقه خودشان رو به دوستانشان گفتند و در مورد رنگ میوه ها صحبت کردیم. در انتها از انها خواستیم با این گلوله های رنگی که ساخته اند میوه مورد علاقه خودرا  درست کنند و لذت استفاده مجدد از کاغذهارا بچشند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران