آموزش

چرا سامان گلریز ؟

پاسخ تمرین دوم سواد رسانه ای


خلاصه :

انگیزه ی سامان گلریز لو رفت !!!

سوالات این تمرین به این شرح بود : 


1ـ در این سایت با استفاده از «سامان گلریز» برای تبلیغ، از چه تکنیکی استفاده نموده است؟چرا از این شخص استفاده شده؟

2ـ هدف از نمایش یک غرفه شلوغ و پرجمعیت چیست؟ تکنیک اقناعی آنرا بیان کنید.

 

 

 

پاسخ تمرین 2 :

از تکنیک "ستاره ها" در صفحه این وب سایت استفاده شده است. سامان گلریز به عنوان یک آشپز مدرن و باتجربه شناخته می‌شود و یک سرآشپز معروف برنامه‌های تلویزیونی است. استفاده از این مجری سبب جذب بیشتر مخاطب می شود.
همانطور که در تصویر مشهود است این برند برای سایت و غرفه خود از همان رنگ و طرحی که در محصولات استفاده کرده است، بهره برده است تا تداعی‌گر محصولات باشد و با استفاده از تکنیک «تکرار» به نوعی در چشم مشتری نهادینه گردد به این ترتیب مشتری به محض ورود به فروشگاه ناخودآگاه رنگ زرد و سبز محصول را آشنا دیده و جذب آن می‌شود.
در تصویر مربوط به غرفه فامیلا در نمایشگاه هدف از نشان دادن جمعیت و شلوغی پرطرفدار بودن محصول است و از تکنیک «عقاید اکثریت» و «همراهی با جماعت» استفاده شده است و به مشتری این فکر را القا می‌کند که همه این محصول را دوست دارند.

۴ سال پیش
.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران