دلنوشت

با هم دیگر بخوانیم

معرفی کتاب


خلاصه :

کودکان زمانی که به مدرسه می آیند ، غالبادر سنی آن‌ها را می یابیم که باید وی را آزاد و مستقل بشناسیم . . .    

کتاب  ( بیایید به حرف بچه‌ها مان گوش کنیم )  ، چاپ نشر آفاق در سال ۱۳۷۸ و نویسندگی مرحوم رجبعلی مظلومی به قلم حسن تاجری است .

این کتاب که در سه نوبت تجدید چاپ شده ، در آخرین نسخه خود به سال ۱۳۸۶ و با شمارگان ۵ هزار نسخه در دسترس مخاطبانی است که می خواهند از آن بهره ببرند ؛ مخاطبانی مانند اولیا و مربیانی که در تعامل با کودکان خود دنبال چرایی کنش ها و واکنش ها کودک در هنگام صحبت و یا گاه نصیحت بزرگسالان هستند .

این کتاب به زبان فارسی و در قطع رقعی چاپ شده و بسیار کاربردی است و من خوشحال می شوم با معرفی این کتاب شمارا به تجربه حس هیجان انگیز یادگیری دعوت کنم .

مرحوم رجبعلی مظلومی فرزند استاد محمد حسین مظلومی متولد شهر نیشابور در سال ۱۳۰۶ شمسی است ؛  وی که در هنر نقاشی به دلیل شاگردی با واسطه از مرحوم کمال الملک به عنوان استاد محسوب می‌شد ، در رشته های فلسفه محض ، روانشناسی و ادبیات فارسی تحصیل کرده است ؛ در دوران فعالیتش دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس را تاسیس کرد وی در دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف ، شهید بهشتی  ، صنعتی استان اصفهان  ، تربیت مدرس  ، مجتمع دانشگاهی هنر و چند دانشگاه دیگر تدریس می کرد او که دارای تالیفات زیادی مخصوصاً در حوزه تربیت اسلامی است در سال ۱۳۷۷ به لقای الهی پیوست  . باشد آثار او در ادامه راهنمای ما اصحاب تعلیم و تربیت باشد .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران