محتوای درسی

در برابر کرونا


خلاصه :

کلاس دانش و ورزش در فضای مجازی

با توجه به شرایط نامناسبی که میهمان ناخوانده این روز های کشور به وجود آورده است علاوه بر تاثیری که در سلامت جامعه دارد مدارس را هم به کام تعطیلی کشانده است. پس بر خود لازم دانستیم ما هم در مواجه با این ویروس اقداماتی تدارک ببینیم. از آنجایی که چکیده و خلاصه مطلب کلاس دانش و ورزش تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان است پس قطعا نقش پر رنگی هم در این اقدامات بر عهده خواهد داشت. همان طور که همه می دانیم شستن مرتب و اصولی دست ها یکی از مهمترین عوامل مواجه با این ویروس است که ما آموزش این امر مهم را از ابتدای سال در دستور کار قرار دادیم و دانش آموزان نحوه ی درست شستن دست ها را به خوبی فرا گرفته و تمرین کردند. اما این روزها نیاز به یاد آوری این مطلب امری ضروری است که به همین جهت و با توجه به تعطیلی مدارس بنا شد این موضوع را با انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی پیگیری کنیم.
از طرفی دانش آموزان کلاس دوم در کلاس دانش و ورزش آشنایی خوبی با سیستم ایمنی بدن و اهمیت آن پیدا کرده بودند پس یادآوری این امر هم قسمتی دیگر از فیلم ارسالی را در بر گرفت.
نکته ای دیگر که در این فیلم مورد توجه قرار گرفت معرفی یک نوشیدنی سلامت در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن بود. معرفی نوشیدنی نارنگی+دارچین و راه اندازی پویش این نوشیدنی هم با آرزوی سلامتی فرزندانمان در این کلیپ تصویری در دستور کار قرار گرفت.
#دانش_ورزش

۴ سال پیش
:)

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
خوزه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران