رویدادهای مدرسه

باز آمد بوی ماه مدرسه

برای بچه‌های کلاس‌اول میزان


خلاصه :

شکوفه‌ها به مدرسه آمدند.

شنبه، پانزدهم شهریورماه ۱۳۹۹، سالروز اولین بازگشایی زودهنگام مدرسه در تاریخ آموزش و پرورش ایران است. بچه‌های کلاس‌اول میزان نیز در قالب شش گروه طی روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور به مدرسه آمدند. این گروه‌بندی به این دلیل بود تا رعایت پروتکل‌های سلامت به حداکثر ممکن برسد.
 
یک شروع سریع برای اولی‌ها
گروه اول، ساعت نه صبح شنبه پانزدهم شهریور، مهمان مدرسه‌‌ی میزان بودند. ابتدا در هنگام ورود تب‌سنجی شدند، سپس به همراه مادران خود بر روی صندلی‌هایی که از قبل و با فاصله‌ی ایمن چیده شده بود، نشستند. پس از کمی انتظار مجری مراسم که یکی از معلمین محترم بودند، خوش‌آمد گفتند و رویداد روز شکوفه‌ها رسماً با تلاوت قرآن و خواندن سرود ملی آغاز شد. از همان ابتدای مراسم، با گفت‌وگوهای طنز مربیان و خلق صحنه‌های کمدی، صدای خنده بچه‌ها بلند شد. پس از فرآیند جذب دانش‌آموزان، مادران به همراه آقای حسینی به کلاس دیگر رفتند تا درباره‌ی فعالیت‌های این روز و ملزومات دیگر گفت‌وگو کنند. در ادامه، بچه‌ها بازی‌های مختلفی انجام دادند مثل «بله و خیر معکوس» و دیگر بازی‌ها؛ مادران که از جلسه برگشتند، به همراه پسرانشان شاهد یک نمایش جذاب با حضور یک شخصیت عروسکی به نام پویا بودند. پویا نام یک پسر کلاس اولی است که قرار است یک سال تحصیلی کنار بچه‌ها باشد.
 
 
 
اولین روز رسمی مدرسه
بچه‌های کلاس‌اول برای حضور در مدرسه به دو گروه تقسیم شده‌اند، گروه «الف» که روزهای زوج به مدرسه می‌آیند و گروه «ب» که روز‌های یک‌شنبه و سه‌شنبه و عصر دوشنبه در مدرسه حاضر هستند.
گروه «الف» و «ب» هفدهم شهریور، در دو نوبت صبح و عصر به مدرسه آمد، سی‌نفر دانش‌آموز با فاصله‌ی یک‌متری از هم برای مراسم صبحگاه حاضر شده‌اند. بعد از صبحگاه، پسران در قالب چهار گروه ده‌نفره در چهار کلاسِ المپیک، بازی فکری، بازی طناب ماری و بازی ریاضی؛ به صورت چرخشی حضور پیدا کردند.
 
دومین روز مدرسه
گروه «الف» و «ب» یک روز دیگر نیز به مدرسه آمدند، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، بچه‌ها به چهار کلاس دیگر رفتند. کلاس‌های بازی‌ریاضی، رنگ‌آمیزی، پویانمایی و بازی حافظه. در هر کلاس، شش الی هفت نفر، به فعالیت مربوطه پرداختند.
 
کلاس‌اولی‌ها اولین هفته‌ی خود را به پایان رساندند و از هفته‌ی آینده به سراغ کتاب‌های درسی خود خواهند رفت.
 
 

۳ سال پیش
تا اونجایی ک یادمه مدارس 15 روز پیش باز شد اما هنوز این مطلب روی صفحه اول سایت هستش
لطفا پیگیری کنید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران