رویدادهای مدرسه

برنامه های اردیبهشتی پایه دوم

اردیبهشت در پایه دوم

معرفی برنامه ها و فعالیت ها


خلاصه :

اطلاع رسانی و معرفی فعالیت های پایه دوم دبستان پسرانه در اردیبهشت ماه 

بسم الله الرحمن الرحیم                                                     (4 اردیبهشت1400)

سلام خدمت اولیای گرامی پایه دوم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

طبق جلسات و مشورت هایی که با معلین پایه دوم صورت گرفت مجموعه فعالیت هایی برای اردیبهشت ماه تدارک دیده و برنامه ریزی شده است که شما را در جریان کم و کیف آن ها قرار می دهیم .

 

فارسی ( روانخوانی _ دستور زبان و کتابخوانی)

از تاریخ 5 اردیبهشت کتاب فارسی تمام خواهد شد و سه هفته پایانی به دوره و تثبیت سپری می شود . نکته حائز اهمیت در این درس ارسال تکالیف باقی مانده دانش آموزان(ناقص ، مشاهده نشده ، ارسال نشده و ...) است که انتظار می رود باتوجه به زمان مناسبی که از سال تحصیلی مانده است این ناقصی ارسال گردد .

 

ریاضی

 

تکالیف ارسالی در سایت از 17 اردیبهشت پایان می پذیرد و به زبانی دیگر کتاب ریاضی دانش آموزان در این تاریخ تمام خواهد شد .

در درس ریاضی همواره موازی با آموزش سرفصل های جدید ، تکرار و دوره نیز انجام می شد که این روند تا پایان ماه ادامه خواهد داشت . البته در دو هفته پایانی تاکید بر مطالب کلیدی و همچین مفاهیمی خواهد بود که در کلاس سوم پیش نیاز خواهند بود .

 

دقت

 

تا کنون 27 دقت گفته شده است و این تعداد تا پایان ماه به عدد 29 می رسد .

تعداد دقت گفته شده بیشتر از میزان برنامه ریزی شده بود که نشان از همراهی خوب دانش آموزان و والدین گرامی می باشد .

نکته مهم و قابل توجه در رابطه با این درس تعداد قابل ملاحظه از تکالیف ناقصی می باشد که در صفحه  آقا پسرها باقی مانده است . همانگونه که بارها هم در کلاس و هم در تماس های تلفنی گفته شده است ، وقتی دقتی توسط جناب آقای سرافراز گفته و تصحیح می شود (اگر غلط املایی داشته باشد) در قسمت تکالیف ناقص بچه ها قابل رویت می شود و نیاز است تا آقا پسر ها 3 مرتبه از صحیح کلمه مشخص شده بنویسند و دوباره ارسال کنند تا با تایید معلم از تکالیف ناقصی آقا پسرها کم شود .

 

علوم و پژوهش

 

درخصوص این درس در جلسه والدین توضیحات مفصلی داده خواهد شد اما چند نکته را تیتر وار خدمتتان عرض می کنم .

طبق برنامه ریزی که از ابتدای سال انجام شد ، کاربرگ و مجله پژولا برای تثبیت و یادآوری و آموزش تکمیلی کتاب طراحی که تا پایان سال  ارسال می شود.

از نیمه اردیبهشت بجای یک کلاس علوم و پژوهش دو کلاس برگزار می شود تا بچه ها برای روز پژوهش و فعالیتی که باید انجام دهند آماده شوند .

مرور کتاب نیز از اول اردیبهشت در دستور کار این کلاس است .

 

قرآن و هدیه های آسمانی

 

به امید خدا تا دو هفته دیگر هر دو کتاب تمام خواهد شد و برای این ماه عزیز نیز برنامه هایی تدارک دیده شده که می تواند به پویش هر خانه یک مسجد و جزء خوانی ( جزء 30 و قسمتی از جزء 29 ) اشاره کرد که در حال انجام هستند .

 

در پایان خاطر نشان می شود که ان شاء الله با همت و پشتکار پسرهای عزیزمان و برنامه ریزی بسیار خوبی که صورت گرفته است ، این ماه ، ماه پرباری از نظر آموزشی و تربیتی در پیش داشته باشیم .

 

تصاویری از کلاس ها امروز را در زیر مشاهده می فرمایید .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران