آموزش

گزارش فعالیت های شنبه ۲۲ ام ابان

گزارش فعالیت روزانه پیش ۱ (شنبه بیست و دوم آبان)


خلاصه :

فعالیت های صحبت درباره حریم خصوصی_سفالگری_نقاشی آزاد

بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام خدمت شما سروران گرامی

وقت بخیر

در روز شنبه مورخ بیست و دوم آبان ماه معلمان پیش دبستان یک، سه طرح درس در قالب یک فعالیت گفت و گویی و دو فعالیت هنری برای نوآموزان عزیز تدارک دیده بودند که اجمالا در خصوص این سه فعالیت در این گزارش توضیحاتی خدمت شما ارائه می‌گردد.

فعالیت اول که در قالب گفت و گو در صبحگاه انجام پذیرفت صحبت و گفت و گو با نوآموزان پیرامون بحث مهم حریم خصوصی بود. در این گفت و گو دو طرفه بچه ها مطالب خود پیرامون این مسئله را با معلمان در میان گذاشته و معلمان نیز درباره درست و غلط صحبت های بچه ها و حریم های خصوصی آن ها به تبادل نظر پرداختند. از اصول مهم این فعالیت که این گفت و گو در قالب آن ها شکل گرفت، یکی اصل مهم عزت فردی و دیگری اصل تقید به ارزش های دینی می باشد و هدف مهم این فعالیت تفکر مراقبتی در قالب پایه اصلی آشنایی با مفاهیم اساسی علوم پایه می باشد.

در فعالیت دوم که در قالب کار هنری سفالگری انجام پذیرفت نوآموزان با کمک معلمان توانستند یه عدد لاک پشت  که در تصاویر نیز مشخص است را با خاک و مقدار کمی آب ابتدا طراحی ذهنی کرده و سپس بسازند.این فعالیت در قالب اصول خلاقیت و کشف استعداد های نهفته سعی بر این داشت که هدف مهم پرورش ذوق هنری و درک زیبایی ها را در نوآموزان نهادینه نماید.

فعالیت سومی که در روز شنبه و پس از سفالگری انجام گرفت نقاشی آزاد بچه ها و صحبت پیرامون آن اثر خلق شده توسط خودشان بود این فعالیت باعث می شد تا اصل مهم خلاقیت مجددا در این روز تکرار شود تا در ذهن نوآموزان بیشتر نهادینه گردد و این فعالیت همانند فعالیت سفالگری اصل کشف استعداد های نهفته را نیز در قلب خود جای داده بود تا انشالله بتوانیم به هدف مهم پرورش ذوق هنری و درک زیبایی ها در نوآموزان نزدیک و نزدیکتر شویم.

با تشکر 

ومن الله توفیق

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران