بدون مجموعه

گزارش هفتگی پیش دبستان یک


خلاصه :

در آخرین هفته قرن از پیش یک چه خبر....

بسم الله الرحمن الرحیم 
 «پیامبرگرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم)»:
افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج.
افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است. (الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦)

با سلام خدمت شما سروران گرامی
وقت بخیر

در آخرین هفته تحصیلی سال ۱۴۰۰ و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز باستانی بچه های ما در پیش دبستان یک میزان هفته شلوغی را پشت سر گذاشتند که در این گزارش مختصرا  به آن اشاره خواهم کرد.

شنبه:
روز شنبه ما در پیش دبستان یک میزان با محوریت دو فعالیت ساخت سفال های هفت سین و بازی فوتبال انجام پذیرفت.
در ابتدای روز و پس از صبحگاه و گفت و گو ما به همراه نوآموزانمان
مشغول به ساخت وسایل سفره هفت سین با سفال شدیم .بگونه ای که ما سفال ها را در اختیار کودکان قرار دادیم و نحوه ساخت کاسه،سیر،سکه و سیب را به آن ها آموزش دادیم و آن ها نیز با کمک ما معلمان مشغول به ساخت این وسایل شدند.پس از این فعالیت سفال ها در قفسه ها قرار گرفت تا خشک شوند. از اهداف مهم این فعالیت می توان به بحث دست ورزی،پرورش خلاقیت و شناخت اداب رسوم ملی اشاره کرد.
اما فعالیت بعدی که در روز شنبه و با توجه به اصل کار گروهی و شادابی و نشاط به انجام آن پرداختیم بازی فوتبال و بازی با اسباب بازی بود.

دوشنبه:
در روز دوشنبه پس از اینکه سفال ها خشک شده بود ما به همراه نوآموزانمان به اتاق کارگاه رفتیم و در آنجا شروع به رنگ کردن سفال ها کردیم به گونه ای که سیر ها رنگ سفید،سکه ها رنگ زرد،سیب ها رنگ قرمز و کاسه ها آبی رنگ شدند و مجددا وسایل را کنار گذاشتیم تا رنگ آنها خشک شود.در این فعالیت نیز بحث دست ورزی و پرورش خلاقیت دخیل بود.
در این روز که روز اسباب بازی در پیش یک است مابقی روز را بچه ها بصورت گروهی به بازی با اسباب بازی های شخصی و عمومی مدرسه پرداختند.

چهارشنبه:
چهارشنبه روز متفاوتی در پیش دبستان بود و بدلیل آنکه آخرین روز بچه ها در سال ۱۴۰۰ بود عموم وقت ما در مجموعه پیش دبستان به بازی کردن و دیدن انیمیشن توسط بچه ها سپری شد.
در این روز بجز فعالیت ها ما معلمان با بچه های پیش دبستان یک به ساختمان دبستان رفتیم و در آنجا از عزیزانمان با صفره هفت سین عکس برداری شد.

پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجت و عید نوروز را خدمت شما بزرگواران تبریک عرض می نمایم.

با تشکر

ما از هفت سین ساخت آقا محمدمصطفی بسیار لذت بردیم.‌ممنون از شما

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران