رویدادهای مدرسه

چه خبر از پیش دبستان یک؟

هفته سوم فروردین ۱۴۰۱


خلاصه :

در هفته سوم فروردین ۱۴۰۱...

در هفته سوم فروردین ماه فعالیت‌هایی که انجام شد به شرح ذیل می‌باشد:

 

دوشنبه

باتوجه به اینکه روز دوشنبه اولین روز بعد از تعطیلات نوروزی بود، برای همراه کردن نوآموزان با جوّ مدرسه سعی بر این شد که محیط شادتری ایجاد گردد. بر همین اساس فعالیت‌های امروز فقط در قالب بازی بود. در ابتدای روز نوآموزان مشغول بازی‌های آزاد بودند و میتوانستند با همه وسایلی که دوست دارند بازی کنند. بعد از آن، همۀ آقا پسرها بهمراه مربی‌های خود به پارک نزدیک مدرسه رفتند و با وسایل پارک بازی کردند. پس از آن، باتوجه به ایام ماه مبارک رمضان پویانمایی‌ای در رابطه با ماه رمضان پخش شد.

چهارشنبه

 امروز هم مثل چهارشنبه‌های گذشته، نوآموزان در اتاق بازی حضور پیدا کردند تا با وسایل آنجا بازی کنند. یکی از بازی‌هایی که انجام شد بازی چندگانه بود. به این صورت که آقاپسرها به دو گروه تقسیم شدند و هرکدام در مرحله اول از روی لگوهای رو زمین می‌بایست عبور می‌کردند. بعد از آن به صورت سینه خیز از مانع پیش رو رد شده و لاستیکی که روی زمین بود را با هُل دادن جابه‌جا می‌کردند. در ادامه مرحله‌ای به آن اضافه شد که آن مرحله از این قرار است که نوآموزان توپ هایی که رنگ آن قبلاً به آنها اعلام شده بود را از بین توپ‌هایی که داخل لاستیک بود جدا می کردند.
فعالیت بعدی، بازی فوتبال دستی بود. که باتوجه به علاقه آقاپسرها و هدف دست ورزی آنها، این فعالیت انجام پذیرفت.
یکی دیگر از فعالیت‌ها، لگو بازی بود. در این فعالیت نوآموزان با همکاری یکدیگر سازه‌ای ساختند و در ساخت آن نیز هرکدام مسئولیتی داشتند تا حس مسئولیت پذیری در آنها رشد کند.
فوتبال نیز از جمله فعالیت هایی بود که انجام گرفت. 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران