بدون مجموعه

گزارش هفتگی پیش دبستان یک....


خلاصه :

از پیش یک چخبر..................

بسم الله الرحمن الرحیم

 قالَ امام الحسن عليه السلام: تَعَلَّمُوا الْعِلْمَ، فَإنْ لَمْ تَسْتَطيعُوا حِفْظَهُ فَاکْتُبُوهُ وَ ضَعُوهُ في بُيُوتِکُمْ
امام حسن فرمودند: علم و دانش را - از هر طريقي - فرا گيريد، و چنانچه نتوانستيد آنرا در حافظه خود نگه داريد، ثبت کنيد و بنويسيد و در منازل خود - در جاي مطمئن - قرار دهيد.

باسلام خدمت شما سروران گرامی

میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد.

انشالله در این گزارش سعی بر این دارم شما بزرگواران را با شرح فعالیت های انجانم گرفته در پیش دبستان یک میزان در هفته سوم فروردین ماه اگاه سازم.

شنبه:

در روز شنبه مطابق با بیستم فروردین ماه بغیر از بازی های انجام گرفته که عمده آن ها اغلب برپایه دو اصل شادابی و نشاط و کارگروهی می باشد ما به سراغ دو طرح درس بر پایه تقویت      دست ورزی در کودکانمان رفتیم. اولین طرح درس انجام گرفته برای هدف مذکور فعالیت خمیر بازی نوآموزان بود این فعالیت در این سن مشخص نه تنها موجب دست ورزی و متعاقب آن خسته نشدن دست در انجام تکالیف  سال های آینده نوآموزان خواهد شد بلکه خلاقیت آن ها را نیز پرورش خواهد داد. فعالیت بعدی که بازهم هدف دست ورزی عمده دلیل انجام آن بود طرح درس کاربرگ رنگ آمیزی و سپس قیچی کردن الگوی مشخص در آن بود، این طرح درس نیز بجز هدف ذکر شده در بحث خلاقیت و تمرکز نوآموزان مهم بود. اما این پایان کار نوآموزان در روز شنبه نبود و در انتهای روز بچه ها به تماشا و تحلیل انیمیشن جوجه زرد نشستند که این انیمیشن مسقیما با بحث دقت و تمرکز و خلاقیت در کودکان در ارتباط است.

دوشنبه:

در روز دوشنبه که روز اسباب بازی شخصی می باشد عمده فعالیت نوآموزان بازی با اسباب بازی در غالب بازی های گروهی بود اما ما در این روز و بر مبنای خوشایند و شادابی نشاط بچه ها از آن ها پیرامون ادامه بازی با اساب بازی و رفتن به پارک رای گیری کردیم که اغلب بچه ها به بازی در پارک رای دادند که این امر نیز بر مبنای اصل آزادی عمل و البته کار گروهی شکل پذیرفت. پس از بازگشت از پارک و با توجه به روز دندان پزشک نمایش بسیار جذابی برای نوآموزان در نظر گرفته شده بود که عزیزانمان به تماشای آن پرداخته و انشالله مطالب آموزنده این نمایش را به خاطر سپرده باشند.

چهارشنبه:

روز چهارشنبه که روزی متفاوت برای نوآموزانمان بود بصورت اردو در قلعه شادی پارک ارم انجام پذیرفت و موجبات شادی و نشاط فراوانی در کودکانمان شد بصورتی که یکی از عزیزانمان در پیش دبستان یک با گفتن جمله"امروز بهترین روز جهانه" خستگی این روز سخت در ماه مبارک رمضان را برای معلمان به شیرینی خاصی تبدیل کرد.

انشالله گزارش مفصل تری از اردوی روز بیست و چهارم خدمت شما عزیزان از مجموعه پیش دبستان ارائه خواهد شد.

طاعات و عبادات مورد قبول درگاه احدیت انشالله

و من الله توفیق

مشتاقانه منتظر گزارش های خوبتون هستیم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران