رویدادهای مدرسه

چه خبر از پیش دبستان یک؟

هفته پنجم فروردین ۱۴۰۱


خلاصه :

در هفته پنجم فروردین ۱۴۰۱...

ضمن عرض سلام خدمت اولیاء محترم پیش دبستان یک میزان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، توجه شما را به رویدادهای هفته جاری (هفته پنجم فروردین) جلب می‌کنم.

باتوجه به اینکه روز اول هفته مصادف شده بود با شب میلاد امام حسن(ع)، در مراسم صبحگاه درباره این موضوع با نوآموزان عزیز گفت‌وگو شد. در ادامه برای پیشبرد هدف دست ورزی، کاربرگ‌هایی به آقاپسرها داده شد که ابتدا باید روی خط‌چین های مشخض شده خط می کشیدند و سپس آنها را با قیچی برش می زدند. که اکثر نوآموزان در حد خوبی توانستند آن را انجام بدهند. در ادامه برای اینکه انرژی آقاپسرها به روزرسانی شود، آنها را مشغول بازی آزاد کرده و بعد از آن بازی‌های فکری‌ای پیشنهاد شد که اهدافی چون خلاقیت، کارگروهی، تقویت حافظه، افزایش سرعت عمل را در بر می‌گرفت. بعد از این فعالیت نوآموزان مشغول تماشای پویانمایی با موضوع ولادت امام حسن(ع) شدند.

یکی از فعالیت هایی که در روز دوشنبه انجام شد، ساخت تانک بود. باتوجه به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری مربی‌ها و نوآموزان تانک هایی ساخته شد تا ضمن اهمیت به اصل هویت ملی، دست ورزی و کار با چسب حرارتی آنها نیز مورد پیشرفت قرار بگیرد. در ادامه مثل سنوات گذشته نوآموزان مشغول بازی با اسباب‌بازی های شخصی خود شدند و در آخر نیز پویانمایی‌ای با موضوع روزارتش نمایش داده شد.

 

همچون هفته‌های قبلی در روز چهارشنبه، آقا پسرها در اتاق بازی اوقات خوبی را سپری کردند. فعالیت‌هایی که انجام شد فقط در قالب بازی و سرگرمی بود تا خستگی هفته پشت سر گذاشتۀ نوآموزان را جبران کند. فعالیت هایی مثل فوتبال، فوتبال دستی، جات رو عوض کن* ، بالا رفتن از نردبان معلق.

موضوعی که در صبحگاه ه آن پرداخته شد، موضوع شب های قدر بود. قسمتی از شعری که قرار است در مراسم اختتامیه خوانده شود نیز تمرین گردید.

*بازی جات رو عوض کن:

آقاپسرها میبایست روی تیکه هایی از موکت قرار می گرفتند که از قبل مشخص شده بود. یکی از آقا پسرها وسط می‌ایستاد و باید جای خالی‌ای پیدا میکرد تا روی موکت بایستد. نوآموزان هم باید جای خود را با همکلاسی خود عوض می کردند به نحوی که فرد وسط نتواند جای آنها را بگیرد.

سلام خدمت مربیان محترم
آقا محمدمصطفی متأسفانه غایب بود ولی وقتی تانک‌های دوستانش را دید تصمیم گرفت خودش هم بسازد. با هم اشیای بازیافتی را گشتیم و با ایده‌های خودش ولی با کمک‌های اجرایی مادر یک تانک ساختیم. عکسش را در پیام‌رسان میزان برای آقای عسگری فرستادیم.
با تشکر از زحمات شما

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

ممنون از گزارش مبسوطتان
خدا قوت

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سلام و عرض خدا قوت
با آرزوی قبولی عبادات
ببخشید این نظر بنده به این گزارش ربطی ندارد ولی نمی‌دانم کجا باید بنویسم؟
درباره ساختار کلی سایت مجموعه میزان بنده اوایل سال تحصیلی هم گفته بودم، علی رغم غنا و به روز بودن سایت اما نظم و خوانایی لازم برای کاربر را ندارد.‌ ( سایت اصطلاحاً یوزر فرندلی نیست.) همین باعث می‌شود بازتاب نظرات ما والدین کمتر گذاشته شود. (از چند مادر دیگر هم این را شنیدم.) الآن بنده کلی دنبال یک گزارش دیگر از آقای عسگری گشتم که نظر بگذارم ولی پیدا نکردم. (گزارش قلعه شادی) و این اتفاق بارها در طول سال تحصیلی رخ داده است.
ممنون می‌شوم اگر دستی به سر روی سایت کشیده شود و خلوت تر و منظم‌تر شود.

با تشکر از زحمات مربیان دلسوز
مادر محمدمصطفی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران