رویدادهای مدرسه

گزارش پنجم

گزارش فعالیت کلاس بازی ، آذر ماه


خلاصه :

هفته اول آذر ماه بخاطره آلودگی هوا و عدم حضور بچه ها کلاس ها بصورت مجازی برگزار شد. در هفته دوم به برنامه ها و طرح درس هایی که در کلاس بازی اجرا شد،  اشاره میکنیم :

بازی ها و فعالیت های کلاس بازی در دو هفته اخیر :

1) جنگ جهانی توپی

- بچه ها به دو گروه تقسیم و روبه روی هم قرار میگیرند. هر گروه برای خود سنگر می سازد. توپ هایی را که در اختیار دارند به سمت هم پرتاب می کنند. 

اصول میزان : کار گروهی / شادابی ونشاط

2) تور کاغذی

- تعدادی لیوان کاغذی چیده می شود و بچه ها یک به یک از فاصله ای مشخص شده توپ را به سمت لیوان ها پرتاب می کنند. هر کس سه بار فرصت پرتاب دارد تا موفق شود توپ را درون لیوان بیندازد.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی ونشاط 

3) حلقه و بادکنک

- بچه ها در گروه های  دو نفره این بازی را انجام می دهند. به طوری که یک نفر بادکنک را به هر سمت و جهتی که مایل باشد پرتاب می کند و دیگری با بدست داشتن حلقه سعی می کند که بادکنک را از داخل حلقه رد کند.

اصول میزان : کارگروهی / شادابی ونشاط

4) کاغذکشی (از بازی های گفته شده در کلاس مجازی)

- بچه ها دو لیوان یک بار مصرف را در یک جهت روی هم قرار می دهند. بین لیوان ها یک کاغذ قرار می دهند. سپس با سرعت عمل بالا کاغذ را طوری می کشند که لیوان بالایی درون لیوان پایین بیوفتد.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی ونشاط

5) بسکتبال لیوانی (از بازی های گفته شده در کلاس مجازی)

- بچه ها با یک دست توپ را به بالا پرتاب می کنند و با دست دیگر که لیوان را با آن گرفته اند سعی می کنند توپ در حال سقوط را درون لیوان کنترل کنند.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی ونشاط

6) شهر میزان

- به بچه ها گفته می شود که فرض کنند اتاق بازی یک شهر است حالا هرچیزی که در یک شهر وجود دارد را بچه ها با وسایل مختلف درست و یا بسازند.

اصول میزان : افزایش خلاقیت / کارگروهی / هم فکری 

7) المپیکستان 2

- بچه ها نوبت به نوبت از مسیر مشخص شده عبور می کنند. ابتدا باید از مارپیچ موانع بگذرند و سپس از نردبان بالا رفته و دست خود را به پله آخر بزنند. در انتها در موقعیت چالشی توپ را به سمت دربازه ای که با لاستیک پوشیده شده است شوت کنند و از فاصله خالی بین لاستیک موفق به گل گردن توپ بشوند.

اصول میزان : شادابی و نشاط

8) حفظ توب با کتاب (از بازی های گفته شده در کلاس مجازی)

- بچه ها یک توپ را روی یک سطح صاف مثل کتاب یا دفتر می گذارند و یک مسیر مشخص شده را حرکت می کنند. در طول مسیر باید با حفظ تعادل خود و کتاب مانع از افتادن توپ بشوند.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی ونشاط

9) فوتبال

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران