رویدادهای مدرسه

دانش افزایی میزان

سم زدایی از رابطه والد و فرزند

(حضوری و آنلاین)


خلاصه :

قابل توجه پدران و مادران محترم

بسم الله الرحمن الرحیم
ولی گرامی سلام علیکم


موضوع ارتباط والدین و فرزندان، عنوانی شایع و پرکاربرد در فضاهای تربیتی است که از اهمیت بسیار بالایی در تعیین سرنوشت فرزندان دارد.
مجهز شدن به توانمندی های والدگری و هرس کردن اشکالات رفتاری سبب خواهد شد که در این زمینه موفق تر عمل کنیم .

در همین راستا، از سرکار خانم دکتر ژاله کیانی ( روانشناس و استاد دانشگاه) که در این زمینه تخصص بالایی دارند دعوت کرده ایم که تجربیات و علم ارزشمندشان را با اولیای گرانقدر پیش دبستان و دبستان میزان (دخترانه و پسرانه) به اشتراک بگذارند .

برای لحاظ نمودن شرایط والدین گرانقدر این جلسه به صورت حضوری و مجازی ، همزمان طراحی شده است که بزرگواران می توانند بر مبنای شرایط خویش گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.
enlightenedتوجه : ثبت نام با کدملی ولی محترم انجام شود ( دقت بفرمایید با کدملی فرزندتان ثبت نام نکنید)

لینک ثبت نام برای شرکت در جلسه حضوری:
https://hedayatmizan.ir/site/content/58600

لینک ثبت نام برای شرکت در جلسه آنلاین:
https://hedayatmizan.ir/site/content/58599


همچنین نکات ذیل قابل ذکر است:
1ـ از آنجا این برنامه دارای محدودیت ظرفیت است، عزیزانی که ثبت نام می فرمایند اخلاقا متعهد به حضور کامل در هر دو جلسه هستند.
2ـ عزیزانی که قصد شرکت در جلسه حضوری دارند چنانچه پدر و مادر قصد دارند شرکت کنند لازم است یکبار پدر و یکبار مادر هریک جداگانه با کدملی خودشان ثبت نام بفرمایند.
3ـ عزیزانی که قصد شرکت در دوره غیرحضوری را دارند، اگر با کدملی یک نفر (فقط پدر یا فقط مادر) هم ثبت نام کنند کفایت می کند.
4ـ محل تشکیل جلسه حضوری در سالن طبقه منفی یک دبستان پسرانه میزان (طرشت ، بلوار شهیدتیموری خیابان لطفعلی خانی ، خیابان پارس کوچه محبت پلاک یک) می باشد.
5ـ جلسه آنلاین در www.hedayatmizan.ir  بخش کلاس های آنلاین می باشد. دسترسی حضور در کلاس آنلاین صرفا  با همان کدملی است که ولی گرامی هنگام ثبت نام وارد نموده اند. با کدملی دیگری امکان ورود نخواهند داشت.
6ـ از ساعت 15:45 حدیث شریف کسا به نیت فرج و دفع بلا (به صورت حضوری و مجازی) قرائت می شود که از عزیزان دعوت می گردد در این برنامه معنوی نیز شرکت کنند.
7ـ با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با عزیزانی است که تا قبل از تکمیل ظرفییت ثبت نام فرموده باشند.


با تشکر واحد دانش افزایی میزان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران