روش میزان

گزارش

چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان


خلاصه :

در شهرستان راسک و سرباز - استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

چهل و دومین دوره کارگاه تربیت مربی روش میزان ، این بار در شهرستان مرزی سرباز ، در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در  این دوره میزبان 36 نفر از معلمان رسمی آموزش و پرورش از شهرستان های سرباز و راسک بودیم.
مردمی خونگرم و مهمان نواز که دل در گرو اعتلای فرزندان این مرز و بوم داشتند و آمده بودند تا بهتر عمل کردن در عالم تربیت را بیاموزند.
این دوره در روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و 21 بهمن 1401 به میزبانی مشترک بنیاد همدلان آینده نگر و موسسه خیریه حلیا برگزار گردید.
در کامنت ها برخی از نظرات شرکت کنندگان در این رویداد منحصر بفرد تقدیم می گردد.

جهت کسب اطلاع بیشتر از کارگاه تربیت مربی روش میزان با اشاره روی لینک زیر وارد کانال تخصصی شوید.

 نشانی کانال کارگاه تربیت مربی روش میزان :
https://ble.ir/raveshmizanworkshop

شما هم مبلغ این رویداد منحصر بفرد در بین فرهیختگانی چون خودتان باشید.

بنام خدا
به دانش فزای و به یزدان گرای
که او باد جان ترا رهنمای
✦✦✦
(کارگاه تربیت مربی روش میزان)

[ ] مجریان : موسسه خیریه هاسب و با همراهی حلیا
[ ] اساتید : استادپارسی جانی/ استاد علی اکبریان / استاد سرکارخانمِ باباجانی
[ ] محتوای ارائه شده
۱. نظریه های یادگیری
۲. حوزه های تربیتی روش میزان
۳. اصول روش میزان
۴. روش های تدریس
۵‌. ویژگی‌های مربی روش میزان
۶. ویژگی‌های کلاس درس روش میزان
۷.مهارت های ارتباطی
و .....
[ ] شرح کارگاه :
دوره آموزشی در محل دبیرستان فاطمه الزهرا شهرستان سرباز با حضور ۳۶ نفر از فرهنگیان شهرستان سرباز و راسک به مدت دو روز به صورت فشرده برگزار گردید.
در این کارگاه مطالب آموزشی در قالب روشی نو به هنرجویان ارائه گردید.ویژگی مهم این دوره آموزشی شادابی ، نشاط و فعال بودن اساتید و هنرجویان بود که این کارگاه را از کارگاه های که قبلا برگزار شده بود متمایز کرد.
خود آموز بودن ، درگیر شدن و جنب و جوش برای انجام فعالیت ها چیزی بود که باعث شد مطالب به صورت جذاب‌تر و عمیقتر فراگرفته شود..
طراحی فعالیت های در قالب بازی نیز باعث می‌شد تا از خستگی ناشی از فشردگی دوره کاسته شود و به حضور در کلاس راغب تر شویم..
روش میزان باعث شد تا دید ما نسبت به کلاس های درس ،دانش آموزان و حتی خودمان عوض شود. و به این فکر کنیم که واقعا می شود با امکانات کم و با خلاقیت و نو آوری می‌توان محیط آموزشی جذاب ، شاد و پویا که باعث می شود در آن یاددهی و یادگیری شیرنتر از آن چیزی که تصور می کنیم اتفاق بی افتد داشته باشیم.
ویژگی بارز روش میزان خودآموز بودن بود که با انجام فعالیت های گروهی و یا انفردای اتفاق افتاد و در آن مربی نقش راهنما و تسهیلگر را داشتند.
[ ] در پایان تشکر ویژه از مجریان برگزاری کارگاه و اساتید محترم و محترمه ای که این زمینه را فراهم نمودند.
همه ساله پیروز بادی و شاد
سرت پر ز دانش دلت پر ز داد
الهی بخش دِهانی رازک
هنرجوی کارگاه ۴۲ روش میزان شهرستان سرباز
 

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

به نام خدا

موضوع :گزارش کارگاه توانمند سازی روش های میزان
طبق گفته کارشناس تکنولوژی آموزشی اداره قرار بر تشکیل کارگاه آموزشی روش های میزان در شهرستان سرباز بود اولین بار بوددرمورد روش های میزان می شنیدم و با یک چالش برای شرکت در این کارگاه رو به رو بودم بایدهر سه دخترم بخصوص دختر یک ونیم ساله ام رو به مدت دو روز برخلاف میلم از خودم دور میکردم...تردید در شرکت در این آزمون بقدری ذهنم رو درگیر کرده بود که توانایی یک تصمیم قاطعانه رو نداشتم در همین حال هوای رفتن و نرفتن بودم که کارشناس اداره لینک هایی رو برا مطالعه و اطلاع از چگونگی برگزاری و نوع روش های میزان رو فرستادن فرصت مطالعه کم فضا برا مطالعه وتمرکز نبود حدودا ساعت ۱۱شب به بعد لوح های فشرده را نگاه میکردم و تک تک موارد مهم رو یاداشت برداری میکردم این مطالعه و نکته برداری تا ساعت ۵ونیم صبح طول کشید ارزش داشت چون من به تصمیم برای حضور در کلاس مصمم تر شده بودم و تفاوت این کارگاه رو به خوبی در ک کردم میدونستم حضور در چنین کارگاهی میتونه به سوالی که همیشه در ذهنم هست پاسخ بده من با روش سنتی آموزش دیده بودم و باورم برای تدریس بهمون شیوه ی بود که خودم باهاش رشد کردم ...انجام روش های نو از نظر من ناکارامد یا گاها بی نتیجه به نظر می آمد و خیلی از مواقع به این باور بودیم انجام این فعالیت دانش آموز رو از مطلب مهم درسی دور به حاشیه میبره .... باشرکت در این کارگاه اول از همه با نحوه وروش درست تربیتی آشنا شدیم برخلاف باور عموم که معتقد بودن تربیت یعنی بچه هیچ گونه حرف یا عمل ناپسندی انجام نده من به عنوان مربی یاوالدین همه موارد رو متذکر بشم اینجا یاد گرفتیم تربیت یعنی شکوفایی استعدادهای مثبت و اینجاگرفتیم که بارعایت و بکارگیری ۱۱اصول روش میزان و۵ حوزه ی تربیتی بهترین و کارآمد ترین روش ها و فعالیت ها رو برای بچه ها طراحی کنیم با کمتر زمان و وجود محدودیت ها به بهترین نتیجه ها برسیم اونم با تلاش خود دانش اموز ...
خدای مهربان به من ودوستانم توفیق عمل این علم هارو بده بتونیم این باور ها رو پرورش بدیم وباعث رشد و موفقیت بچه های سرزمینمون بشیم..

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

روش میزان با انگیزه رشد همه جانبه دانش آموزان روش آموزشی و تربیتی برگرفته از مبانی تربیت دینی با رویکرد فطری است در این روش به جای معلم محور بر دانش آموز محور تکیه کرده است تنبیه و تشویق در روال کار مدرسه وجود ندارد دانش آموزان با انگیزه درونی به فراگیری دروس می پردازند روش میزان روش خلاق محور است هیچ تکلیفی به دانش آموز نمی دهد بلکه دانش آموزان تمام تکالیف را که به صورت خلاق محور هست انجام می دهند رقابت وجود ندارد دانش آموزان متناسب با استعداد سنجیده می‌شوند روش میزان و۱۱ از استوار است ۱ اصل تغییر به ارزش‌های دینی و انقلابی ۲اصل آزادی عمل ۳اصل تفاوت های فردی توجه و انگیزه‌های درونی ۵اصل کشف و پرورش استعداد نهفته ۶ فصل هویت ملی ۷اصل خلاقیت شادابی و نشاط شادابی و نشاط
9اصل کار گروهی
۱۰اصل کرامت انسانی
۱۱ اصل یادگیری مبتنی بر دانش آموز
حتی برای دانش آموز کلاس اول معلم ابتدایی در این مفهوم را که حروف الفبا هست یاد نمی‌دهد بلکه برنامه را به گونه ای تنظیم می کند که خودش به حروف الفبا برسد دانش آموز خود تلاش می کند.تا به مفهوم دست پیدا کندعملاً فرایند ذهنی آن فعال است عملاً مشغول جستجو است جستج مصنوعی نیست بلکه خود درگیر کارذهنی است.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

به نام آنکه تن را نور جان داد/ خرد را سوی دانایی عنان داد
کارگاه تربیت مربی روش میزان در تاریخ 1401/11/20 لغایت1401/11/21 با هدف آشنایی با اصول تربیت، ایجاد تعامل بین دانش آموز و پروراندن دانش‌آموزانی کنجکاو، تحلیل گر و نقاد با حضو ۳۶ نفر هنرجو با پشتیبانی انجمن هاسب، موسسه هیلیا برگزار گردید.
پس از خوشامدگویی و عرض خیر مقدم به اساتید و سایر حضار به واسطه جناب آقای کوهی معاون اجرایی آموزش و پرورش سرباز، جناب دکتر اکبری نیا با شکلی متفاوت کلاس را آغاز نمودند در این شیوه تدریس هیچگونه نشانه ای از روش های تدریس سنتی و معلم محور به چشم نمیخورد.
در ابتدا همکاران با نگرش های متفاوت در کلاس حضور داشتند و آنطور که مشاهده میشد هیچکدام سعی در تغییر نگرش های خودرا نداشتند، لاکن بعد از صرف ناهار خوش مزه ای از گفتگو با همکاران متوجه شدم که این روش تدریس بسیار توجه همکاران را جلب نموده بود و اشتیاق حضور دوباره در کلاس به وضوح رویت میشد.
کلاس مجددا آغاز شد و همکاران با روحیه ای شاداب تر در کلاس حضور یافتند با چند تکلیف هیجان انگیز دیگر رهسپار کلبه درویشی خویش شدم ذوق انجام تکالیف چنان در من موج می زد که به توجه به کسالتم ساعت ها مشغول انجام آنها بودم.
فردای آن روز با وجود تشدید بیماری سرماخوردگی و نبود خواب کافی با چندین قرص در کلاس حاضر شدم چرا که از دست دادن این فرصت مرا بعدها آزرده خاطر می نمود.
کلاس با حضور جناب دکتر فارسی جانی با آرامش کامل، شکلی متفاوت تر نسبت به کلاس روز گذشته داشت. بعد از دقیقه ها دوباره هیجان و جنب جوش به کلاس بازگشت.
در این کارگاه آموختم که هدف یک متربی به فعلیت رساندن استعدادهای فراگیر، ایجاد لذت از آموختن است در واقع این خود دانش آموز است که باید به پاسخ یک مسئله دست یابد و مربی فقط نقش هدایت کننده را دارد، مقایسه در این روش تدریس جایی ندارد، به تفاوت های فردی یک دانش آموز باید نگاه ویژه ای شود و یک مربی مامور است تا عزت نفس و مهارت خلاقیت دانش آموزان را بارور سازد
کلاس بر خلاف برنامه ریزی های قبلی زودتر به پایان رسید و بنده بخاطر چشمان نیمه باز هر چنددر روند آموزش حجم دردهای جسمانی ام کاهش می یافت اما حق اعتراض را به خود ندادم
و امیدوارم بازهم در فرصتی دیگر بتوانم در چنین کلاسی حضور داشته باشم و به شدت مشتاق گذشتن ایام تعطیلی و به کار بردن مهارت هایی که آموخته ام در کلاس درسم هستم.
کمال تشکررا از تمام عوامل اجرایی این کارگاه به خصوص سرکار خانم حاج بابایی که صبورانه پاسخگوی سوالات بنده بودند جناب حاج آقا موسوی دلسوز و خیرخواه که نگاه کردن به سیمای مهربان ایشان بسیار دلگرم کننده بود و اساتید بزرگوار روش میزان.



با تشکر: سرکار خانم راضیه کادری آموزگار چند پایه شهرستان سرباز مدرسه مریم میرزاخانی۱

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

به نام خدا
درحال اجرای جشن انقلاب مدرسه بودیم که از اداره تماس گرفتند که در روز پنجشنبه اول صبح کلاسی تحت عنوان روش میزان به مدت دو روز دارید خلاصه اول صبح حاضر شدم و با همکاران عزیز و چهره های درخشان اما پر از سوال مواجه شدم که به کنجکاوی خودم افزود بعداز مراتب خوش آمد گویی استاد علی اکبریان بمب اول را منفجر کرد شور و نشاط همگی را فرا گرفت باتوجه به وقت کم همه سراسیمه از همدیگر سوال می‌پرسیدند و می نوشتند استاد ایجاد انگیزه بسیار بی نظیری تزریق کرد میخ کوب به صندلی منتظر اجرای مراحل بعدی کارگاه روش میزان بودم
تعدادی از فرم های کارگاهی میزان که بسیار جالب و جدید بود به صورت فردی و گروهی در طول روز انجام دادیم بعداز مدت ها برای طراحی دست به قلم شده و نقشه مفهومی از پنج حوزه و یازده اصل کلیدی روش میزان البته به سبک بومی در قالب درخت نخل طراحی کردم.همیشه جمعه ها روز استراحت و نماز و...بود اما از شوق حضور در روز دوم کارگاه استراحت را با ضربتی به شب سانتر کردم و صبح زود در کلاس حاضر شدم و ادامه کارگاه و هنرنمایی عاشقانه جناب استاد فارسی خانی یا جانی😊 نزدیک نماز ظهر بودیم که اعلام شد که به علت مواردی کلاس امروز تاظهر است سخت بود دل کندن از کارگاه اما چاره ای جز این نبود تعدادی عکس و در ادامه مراتب تشکر و امتنان از همه و با قدم هایی سنگین به سوی ادامه خدمت....

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

بسمه تعالی


*کارگاه تربیت مربی روش میزان
پنجشنبه 1401/11/20
روز پنجشنبه مصادف با۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ قرارشد کارگاهی به میزبانی سرباز کلات و همکاران مشترک راسک و سرباز برگزار شود همه همکاران هیجان زده بودیم چون این کارگاه با کارگاه های دیگر متفاوت بود وقتی وارد مدرسه شدیم و فضا را مشاهده کردیم با خود فکر کردم که قرار کلی به ما خوش بگذره کلاس اول ساعت هشت صبح شروع شد طرح میزان دره ای بسیار جالب با پر از هیجان و اتفاقات خوب بود این طرح به ما می آموزد که دانش آموزان را مسئله گر و و خود باور به بار بیاوریم در این طرح دانش آموز منفعل نیست و در حال اکتشاف است این طرح دانش آموز را خودباور به بار می آورد طرح میزان در ۵ حوزه ۱۱ اصول خلاصه می شود اصولی بسیار جالب که دانش آموز را مکتشف فعال و کوشا به بار می آورد در این طرح دانش آموز آزادی عمل عدد سری دارد و تفاوت های فردی دانش آموزان و استعدادهای آنها نمایش داده می شود در طول دو روز اساتید مجرب با تدریس های شاد فضای کلاس را شاد و صمیمی کرده بودند و کلی مطالب جدید و آموزنده یاد گرفتیم، امید هست ک در ادامه شاهد همچنین طرح های جذاب و نوآوری های تدریس باشیم و به امید روزی که تمام دانش آموزان این خطه از بهترین امکانات و روش های خلاقانه تدریس برخوردار باشند.

و در پایان فراهم نمودن این طرح ب کلیه عوامل اجرای درود و خسته نباشید میگم
ان شالله بتوانیم آموخته و مطالبی ک از این کارگاه مفید یاد گرفتیم ،بتوانیم ب کلیه همکاران و دوستان فرهنگی انتقال بدهیم.

سپاس🙏
یاسین محمد حسنی
مدیر دبستان پیری دن منطقه راسک*

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

به نام خداوند بخشنده و مهربان
موضوع:گزارشی مختصر از کارگاه آموزشی تربیت مربی روش میزان
عرض سلام،ادب و احترام خدمت اساتید بزرگوار و همکاران گرامی
با هماهنگی کارشناس محترم تکنولوژی گروه های آموزشی قرار بر این شد که در کارگاه آموزشی تربیت مربی روش میزان که شهرستان سرباز(کلات) برگزار می‌شود حضور پیدا کنم.حقیقتاً در اول امر آنچه که بر ذهنم خطور کرد این بود که قرار است در یک دوره آموزشی چند ساعته شرکت کنم که فقط بعنوان مستمع حضور داشته باشم یا نهایت همکاری ما فقط در حد اظهار نظر باشد امّا آنچه مشاهده و تجربه کردم خیلی متفاوت و آموزنده تر از کارگاه های آموزشی بود که قبلا شرکت کرده بودم.
برگزاری دوره با اساتید بزرگوار جناب آقای محمدجواد علی اکبریان ،جناب آقای فارسی جانی وسرکارخانم باباخانی با مدیریت استاد بزرگوار جناب دکتر موسوی انجام شد.
در این کارگاه آموزشی در زمینه آموزش و تربیت دانش آموزان با روش هایی آشنا شدم و آنها را با همکاری دوستان و همکاران گرامی بصورت گروهی و عملی انجام داده و تجربه کردم که متفاوت از روش های سنتی بود و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای آنها باشد و این کارگاه آموزشی برای بنده بسیار آموزنده و جذاب بود که منشا آن از پرانرژی بودن اساتید بزرگوار بود.
امیدوارم که بتوانیم این طرح ها و ایده ها را در مدارس و کلاس درس اجرا کنیم.
در پایان تشکر میکنم از تمامی عوامل اجرایی این کارگاه آموزشی
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه عزیزان
مسلم عثمانی معاون آموزشی دبستان

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

به نام خداوند شفیع و صبور
خداوند دانش خداوند نور

موضوع :گزارشی از کارگاه توانمند سازی روش های میزان در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام و درود به دوستداران تغییر

روز پنجشنبه طبق قرار قبلی وبا رضایت و استقبال دانش آموزان برای پیشرفت درسی دانش آموزان کلاس تشکیل شد.

داخل کلاس مشغول تدریس بودم که بامن تماس گرفتند تا در کارگاه آموزشی شرکت کنم.من برای شرکت کردن در کارگاه تردید داشتم.
بالاخره کلاس را تعطیل کردم و برای حضور در کارگاه به سوی محل برگزاری حرکت کردم.

به محض ورود به کارگاه متوجه شور ونشاط شدم که از فضای کارگاه می بارید. از اشتیاقی که در چهره اساتید محترم و فعالیت و جنب و جوشی که در شرکت کنندگان دیده می شد انرژی گرفتم.در کارگاه ۳۶ نفر از همکاران سرباز و راسک حضور داشتند. فعالیت های کارگاه خیلی جذاب بود طوری که با انجام هر فعالیت انرژی ما بیشتر می شد و منتظر فعالیت بعدی می‌شدیم.
پذیرایی و استراحت در کارگاه به موقع انجام می‌شد.

کلاس روز پنجشنبه تا ساعت۱۷:۳۰ ادامه داشت.
در روز جمعه کلاس ساعت۳۰ :۷ شروع شد. ودر ساعت ۱۳ با گرفتن عکس یادگاری با اساتید به پایان رسید.

در این کارگاه روش های نوین تدریس آموزش داده شد.

در این روش شاگرد محور و مرکز فرایند یادگیری است.در این روش دانش آموز برای یادگیری خود را مجبور نمی بیند همچنین در این روش دانش آموز در حل مشکلات خود کفا است.در این روش فقط یک دانش آموز برجسته نمیشه و بقیه نادیده گرفته نمی شوند و....خلاصه با رعایت ۵حوزه و ۱۱ اصل می توان امکان عملیاتی شدن همه ی موارد را فراهم کرد.

در پایان از زحمات ارزشمند اساتید گرانقدر تشکر می کنم.

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه‌ی عزیزان

سمیه بارکزیی آموزگار مدرسه علوی ۱ کجدر

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

گزارش جلسه تربیت مربی روش میزان

در مورخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ جلسه ای تحت عنوان موضوع مربی روش میزان در محل دبیرستان فاطمه الزهرا شهرستان سربازبا حضور تعدادی از فرهنگیان مقطع ابتدایی شهرستان های سربازوراسک برگزار گردید ابتدای جلسه محفل مزین گردید با کلامی چند از کلام الله مجید ادامه جلسه استاد اکبریان موضوع جلسه را شرح دادند تا همکاران جهت آشنایی با جلسه را داشته باشد ادامه جلسه با توضیحاتی در خصوص روش های تدریس و نوع برخورد با دانش آموزان جهت یادگیری فراگرفتن بهتر و موثرتر دروس را بیان نمودند استاد اکبریان در خصوص نظریه های یادگیری توضیحاتی بیان نمودند در ادامه از همکاران به صورت گروهی خواستند که نظریات راشرح دهند و همچنین بیاناتی در خصوص ویژگی های تصویری نطق نمودند ودر ادامه از همکاران خواسته شد که فعالیت ها را به صورت گروهی به نمایش در بیاورند روز دوم جلسه توسط استاد فارسی جانی شروع شد موضوع جلسه در خصوص ویژگی های یک مربی ... و همچنین در خصوص نکات مهم در برقراری ارتباط موثر با دانش آموزان توضیحاتی ارائه نمودند.. با توجه به اینکه بنده سابقه حضور در کارگاه ها را نداشتم اما این کارگاه خیلی موثر برای بنده بود خصوصاً در ارتباط برقرار کردن با دانش آموز و اینکه نوع تدریس امیدوارم که این کارگاه برای همه همکاران موثر واقع قرار گیرد در پایان از حضور همه همکاران و اساتید گرانقدر کمال تشکر را دارم

نگارنده بتول مرادی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

با سلام عرض ادب خدمت همکاران فرهیخته
گزارش نهایی از برگزاری کارگاه تربیت مربی به روش میزان در روز پنج شنبه و جمعه در تاریخ 20الی21بهمن ماه
خونه دایی ام بودم که کارشناس اداره آقای ابروفراخ بهم تماس گرفتن و گفتن که قراره یه دوره برگزار بشه و افراد محدودی میتونن ثبت‌نام کنند گوشی ام تو بلندگو بود دایی ام اشاره کرد که قبول کنم، منم گفتم آره من هستم خلاصه روز موعود فرارسید من اومد اداره به همراه همکاران را افتادیم تو مسیر که بودیم یکی از همکاران گفتن شما خبر داشتین که قراره امشب بايد بمونیم، گفتم نه بخاطر همین گفتم چه بد آخه بنده در جریان نبودم خلاصه خيلي سوپرایز شدم خلاصه گفتم یک شب که هزار شب نیست میگذره
رسیدیم سر کلاس استاد تو کلاس بود، اولین چالش استاد واقعا برام خیلی جذاب بودم واقعا یک بمب بود که وسط کلاس منفجر شد، چون همکاران بودن که اصلاً هیچ آشنایی قبلی با هم دیگر نداشتيم و برای گرفتن امتیاز مجبور شدیم که از همدیگه سوال کنيم
جالب این بودم همکاران خانم سؤال میکردن آقایون رانندگی بلدید گفتم آره ولی نوبت ما که می‌رسید دیدیم کسی جلو مون نیست، ما هم گفتیم اشکالی نداره جالب اینجا بود یکی از همکاران ملا بود مونده چکار کنه چون واقعا سخته که از کسی شناختی ندارید سوال کنید براي همين بود تا آخر این برنامه فقط اسم دو نفر نوشته بود، و خیلی از برنامه های مختلفی برگزار کردن که واقعاً تاثیر گذار بود
روش تدریس میزان، روش خوبی هست که که امیدواریم که روزگاری نچندان دور وارد سیسیتم آموزش و پروش کشورمون بشه و شاید پیشرفت هنگفتی در این زمینه بشیم توضیحات مختصری راجبه روش تدریس میزان برای عزیزانی که از این دوره محروم بودن

در روش میزان دانش‌آموزان عاشق مدرسه‌شان هستند و از بودن در آن احساس آرامش می‌کنند به حدّی که تعطیلی مدرسه برایشان خوشایند نیست درست مثل مدارس کشور های پیشرفته روش میزان دارای 11 اصل است که اگر کاملا به ان احاطه داشته باشیم از مشکلاتی که امروز در امر آموزش فرزندامان داریم نخوایم داشت چون نسل امروز دیگر مانند نسل های گذشته نیست همانطور همه ی سیستم ها بروز شده سیستم آموزش و پرورش هم باید بروز بشه چون نسخه قدیمی دیگر جواب نمیده و اگر ما باز هم بخوایم با سیستم جدید پیش بریم این سیستم صدمات جبران ناپذیری به زندگی نسل آینده ای ایران خواهد داشت
محمد حسن رنگیدن مدیر مدرسه مهاجرین اسلام محمدآباد
تاریخ 22/11/1401

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر...

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران