رویدادهای عمومی

گزارش پانزدهم

گزارش فعالیت کلاس بازی ، فروردین ماه


خلاصه :

سلام و عرض ادب. عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول. در این گزارش به چند نمونه از برنامه ها و طرح درس هایی که از بعد از تعطیلات عید در دو هفته اخیر در کلاس بازی اجرا شد، اشاره میکنیم.

بازی ها و فعالیت های کلاس بازی در هفته اخیر :

1) هاکی رو موکت

- با بچه ها ازچسباندن دو تیکه از حلقه ها به یکدیگر یک چوب هاکی درست کردیم و بعد از یارکشی در دو گروه روی موکت هاکی بازی کردیم. از قوانین بازی این بود که به هیج عنوان با دست و پا به توپ ضربه نزنند و همینطور دروازه بان بدون تماس دست و پا با توپ و فقط با چوب دستش مانع از گلزنی بشود.

اصول میزان : شادابی ونشاط / کارگروهی / دقت و تمرکز / حفظ تعادل

2) شهر میزان

- با تقسیم وسایل و چوب ها و لگو های اتاق بازی بچه ها در دو گروه شروع به ساختن شهر می کنند. هر دو شهر می توانند باهم تعامل داشته باشند و وسایل یکدیگر را باهم عوض کنند.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی و نشاط / خلاقیت

3) توپ و لاستیک هم رنگ

- بچه ها دو به دو و همینطور گروهی باهم مسابقه می دهند.باید توپ های همرنگ لاستیک خود را در زمانی مشخص شده جدا کنند و در لاستیک مورد نظر جمع کنند. باید ازموانع عبور کنند و مراقب باشند به مخروط ها برخورد نکنند.

اصول میزان : اصل شادابی ونشاط / دقت و تمرکز / حفظ تعادل 

4) توپ کجاست؟

- بچه ها در دو گروه تقسیم می شوند. یک گروه چشم می گذارند و گروه مقابل توپ ها را زیر مخروط ها پنهان می کند. گروه اول باید توپ ها را در یک سی ثانیه پیدا کند. سپس جای دو گروه تغییر می کند.

اصول میزان :  اصل شادابی ونشاط / کارگروهی / دقت و تمرکز 

5) دریاگردی با ترامپولی

- برای بچه ها با تعریف یک داستان بازی را شروع می کنیم. ترامپولی به مثال کشتی است و خارج از آن دریای عمیق و پر از حیوانات درنده. یک سفر در دریا با لحظه های خنده دار و هیجان انگیز داریم تا به مقصد برسیم.

اصول میزان : شادابی و نشاط / کار گروهی

6) فوتبال

7) والیبال

8) هندبال

9) فرار لاستیکی 

10) قایق سواری با تاتامی در دریای توپی

* یک ویدیو را هم از اولین صبحگاه در سال جدید را مشاهده کنید.
* یک روز در این هفته به بازی های آزاد اختصاص داشته که برنامه ها در اتاق بازی و گفتگو و حیاط اجرا شدند. در حیاط با بچه ها استپ هوایی بازی کردیم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران