رویدادهای مدرسه

گزارش شانزدهم

گزارش فعالیت کلاس بازی ، اردیبهشت ماه


خلاصه :

سلام و عرض ادب. در این گزارش به چند نمونه از برنامه ها و طرح درس هایی که در دو هفته اخیر در کلاس بازی اجرا شد، اشاره میکنیم.

بازی ها و فعالیت های کلاس بازی در هفته اخیر :

1) جنگ توپی

- بچه ها در دو گروه تقسیم و با فاصله از هم سنگر می سازند و انبار مهمات خود را با توپ ها پر می کنند و آماده نبرد بین کشورها می شوند.

اصول میزان : شادابی ونشاط / کارگروهی / دقت و تمرکز / حفظ تعادل / دست ورزی

2) بدو بردار

- بچه ها دو به دو باهم رقابت می کنند. رو به روی هم می ایستند و با سه شماره شروع به دویدن می کنند و با عبور از موانع باید هر تعداد که توانسنتند از توپ های روی صندلی که در وسط زمین بازی قرار دارد بردارند و به زمین خود برگردند.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی و نشاط / خلاقیت / حفظ تعادل

3) هرم لیوانی

- بچه ها در گروه های مختلف تقسیم می شوند. چند گروه در کنار لیوان ها باید تلاش کنند تا با لیوان ها یک هرم بسازند و همزمان چند گروه از جلوتر با پرتاب توپ مانع ساختن سازه توسط گروه رو به رو می شوند. گروه ها در انتها جا به جا می شوند.

اصول میزان : اصل شادابی ونشاط / دقت و تمرکز / حفظ تعادل

4) نرمش و ورزش

- با بچه ها یک روز را به ورزش کردن اختصاص دادیم. در ابتدا با دویدن نرمش کردیم. از بچه ها خواستیم حرکات شنا و درازنشست را همگی باهم انجام دهیم.

اصول میزان :  اهمیت به اصل سلامتی / کارگروهی / دقت و تمرکز 

5) توپو نگه دار!

- بچه ها در گروه های سه نفری تقسیم شدند. بازی سه مرحله داشت. باید در ابتدا یک توپ پینگ پونک را با کمک قاشق و در مرحله دوم دو توپ و در مرحله سوم یک توپ را با راکت از مسیر تعیین شده و از بین موانع با حفظ تعادل بدن و دست عبور می دادند.

اصول میزان : شادابی و نشاط / حفظ تعادل / دقت و تمرکز / دست ورزی

6) بولینگ

7) طناب کشی

8) فوتبال دستی

9) تاب بازی با نردبون!

10) ساخت سفینه فضایی

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران