رویدادهای مدرسه

گزارش هجدهم

گزارش فعالیت کلاس بازی ، اردیبهشت ماه (۳)


خلاصه :

سلام و عرض ادب. در این گزارش به چند نمونه از برنامه ها و طرح درس هایی که در هفته اخیر در کلاس بازی اجرا شد، اشاره میکنیم.

بازی ها و فعالیت های کلاس بازی در هفته اخیر 

1) سعی کن باد کنی!

- بچه ها دو به دو باهم رقابت می کنند. یک مسیری مشخص شده باید از زیر میز ها و توری ها عبور کنند. از روی لاستیک ها بپرند. در انتها هر کدام یک بادکنک را باد می کنند. بچه هایی که باد کردن بادکنک برایشان سخت باشد با راهنمایی چگونه باد کردن از طرف بنده و کمک دوستانشان ، برای باد کردن بادکنک (حتی اگر کم باد و کوچک شود) تلاش می کنند که بسیار ارزشمند است. در انتها بادکنک های خود را نقاشی می کنند.

اصول میزان : دقت و تمرکز / شادابی و نشاط / اهمیت به اصل سلامتی / حفظ تعادل

2) بسکتبال با میز و لاستیک

- با میز ها و لاستیک ها هدفی برای پرتاب توپ ها درست کردیم. و با بچه ها امتیاز بندی کردیم. بچه ها باید توپ های رنگی را به هدف های مشخص شده می زدند.

اصول میزان : اصل شادابی ونشاط / دقت و تمرکز / دست ورزی

3) طناب و حلقه

- بچه ها به گروه های دو نفره تقسیم می شوند. یکی درون حلقه و دیگری طناب را بدست می گیرد. در مسیر مشخص شده ای حرکت می کنند. کسی که طناب را می کشد باید اهسته و پیوسته این کار را انجام دهد تا یارش که درون حلقه است به طناب برخورد نکند.

اصول میزان :  اصل شادابی و نشاط / کارگروهی / دقت و تمرکز 

4) پانتومیم

5) مارپله

* روز چهارشنبه بازی آزاد داشتیم. بچه ها در کلاس بازی و گفتگو مشغول بازی بودند. فعالیت کلاس بازی یک مسابقه پر هیجان و سه نیمه ای فوتبال بود. البته بعضی از بچه ها ترامپولی و ساخت لگو و با ماشین ها بازی کردند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران