رویدادهای مدرسه

گزارش دو هفته اول کلاس علوم پایه اول دبستان


خلاصه :

گزارش دو هفته اول کلاس علوم پایه اول

گزارش دو هفته اول کلاس علوم پایه اول:

هفته اول مهر، بچه های کلاس اول؛ به علت تعطیلی روز یکشنبه به کلاس علوم نیامدند ولی معلم علوم در دو روز پیاپی؛ سه شنبه و چهارشنبه، در صبحگاه پایه اول خودش را به بچه ها معرفی کرد و کمی راجع به درس علوم و کارهایی که در کلاس علوم انجام می شود با بچه ها صحبت کرد.

در جلسه اول کلاس علوم بچه ها خیلی بیشتر با موضوعات و مباحث درس علوم آشنا شدند و هر یک راجع به موضوع مورد علاقه‌شان در درس علوم برای همکلاسی هایشان صحبت کردند. البته با توجه به مختصر بودن تجربیات بچه ها از علوم، لازم بود که معلم بیشتر موضوعات علوم را برایشان بیان کند. تا آنها هم مشتاق بشوند و چند جمله ای پیرامون حیوان مورد علاقه شان یا هر یک از مباحث دیگر کلاس علوم که برایشان جالب بود چند کلمه ای صحبت کنند.

در جلسه دوم کلاس علوم معلم علوم با یک کیت لوازم درهم وارد کلاس شد و پس از توضیح مختصری درباره اهمیت مشاهده و بخاطر سپردن نکات مهم در هر مشاهده. موضوع فعالیت کیت لوازم درهم را برای بچه ها شرح داد و سپس در هر کلاس سه گروه از دانش آموزان حاضر تشکیل داد و به هر گروه یک کیت لوازم درهم داده شد تا با بازی حافظه به اهمیت مشاهده، دقت و تمرکز در حین مشاهده و مواردی از این دست پی ببرند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران