رویدادهای مدرسه

کلاس کارگاه

گزارش هفتگی کلاس کارگاه پیش دبستانی ۲


خلاصه :

در این هفته به فعالیت های زیر پرداختیم.

بسمه تعالی

گزارش این هفته کلاس کارگاه تقدیم حضورتان می‌گردد :

ما اولین روز هفته را با کاردستی شروع کردیم. کاردستی با برگه های رنگی. به این صورت که چند رنگ مختلف از کاغذها را گذاشتیم تا بچه ها به انتخاب خود ، تعدادی بردارند و شکل‌های مختلف را با قیچی ببرند ، سپس با چسب به هم بچسبانند. این کار خلاقیت و مهارت عزیزان را افزایش می‌دهد.

فعالیت بعدی ما کار با نخود و لوبیا بود. ما به پسرها تعدادی نخود و لوبیا دادیم و از آنها خواستیم که با چسب مایع به روی کاغذ بچسبانند ، البته با شکل و فرمی که خودشان دوست داشتند. شکل های مختلفی که نوآموزان ابتکار به خرج میدادند، جالب توجه بود. 


فعالیت بعدی ، کار با ابزار رباتیک بود. این کار برای بار اول انجام میشد و بسیار برای نوآموزان هیجان انگیز بود. تعدادی از وسایل و پیچ و مهره و پیچ گوشتی چهارسو به بچه ها داده شد که باید بوسیله آنها ، قطعات را به هم وصل می‌کردند. نتیجه کار و ابتکاراتی که می‌توانستند انجام دهند ، خیلی برای عزیزان هیجان انگیز بود.

فعالیت آخر ما هم بازی میخ و چکش بود. عزیزان در گروه های دو یا سه نفره ، این بازی را انجام دادند. بدین صورت که بر روی قطعه چوب نرمی ، قطعات هندسی مختلفی را می‌گذاشتند و با استفاده از میخ های کوچک و چکش مخصوص ، آنها را محکم می‌کردند. این بازی یکی از شادترین لحظاتشان را رقم زد. اصولا کار با ابزارآلات برایشان هیجان زیادی دارد. 


 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران