رویدادهای عمومی
۱
روخوانی گروهی
فارسی دوم
خلاصه :
روخوانی گروهی تکرار و تمرین روخوانی درس، اعتماد به نفس و حس توانمندی را در دانشآموزان تقویت میکند.بچهها در گروههای دونفره، متن درس را روخوانی میکنند. ابتدا یک نفر روخوانی را آغاز میکند و زمانی که به نقطه یا علامت سوال برسد نفر بعدی روخوانی را ادامه میدهد. اگر کلمهای اشتباه تلفظ شود، همگروهی موظف است با جملهی «دوباره بگو» از دوستش بخواهد اشتباهش را برطرف کند. این کار باعث میشود حس توانمندی در خواندن ایجاد شود.
روخوانی بصورت گروهی دوبار انجام میشود و سپس هر نفر به تنهایی روخوانی درس را انجام میدهد.