رویدادهای مدرسه

کلاس قرآن پایه اول-۲۳ آبان

درس دوم:نعمتهای خدا


خلاصه :

با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی پایه اول دبستان میزان- گزارش کلاس قرآن ۲۳ آبان

با نام و یاد خدا مثل همیشه با شادی و نشاط کلاس قرآن را آغاز نمودیم..

گل پسرهای عزیز در ابتدای کلاس سوره های توحید و کوثر را با یکدیگر همخوانی کردند..

از امروز با دانش آموزان عزیز قرار شد خدا را بخاطر هر نعمتش شکر کنیم و با خواندن سرود زیبای (کی به ما دست داده پا داده *خدا داده خدا داده )تا آخر سرود را همخوانی و سپس دستهای خود را بالا برده و از خدا با شعار (خدا جونم تشکر) ،شکر نعمت را بصورت رفتاری ابراز کردیم..

ما در این درس از کتاب قرآن (نعمت های الهی) ابتدا به بهترین و مهمترین نعمت خدا یعنی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)اشاره کردیم و سپس با کار و گفتگوی گروهی توسط خود دانش آموزان در این چند هفته، بچه ها به شناخت ،وجه تمایز نعمتها و درجه اهمیت آن را پی بردند..

پس از تشکر از خدای مهربان ، یکی دیگر از مهمترین نعمتها که پس از عبادت خدا در آیات قرآن به آن اشاره شده است نعمت پدر و مادر و نیکی و محبت به آنهاست..امروز با این فرشته های کوچولو به تماشای انیمیشن مهارتهای زندگی پرداختیم و نحوه قدر دانی از این نعمت مهم را بصورت کلامی و رفتاری (،با گفتگوی گروهی) را آموختیم..

در پایان کلاس هم کاربرگ نقاشی با موضوع تشکر از پدرومادر به آقا پسرها داده شد تا آن را رنگ آمیزی و سپس به منزل برده تا به مادران خود هدیه بدهند و تصمیم گرفتیم بخاطر قدردانی از آنها دست پدر و مادر خود را ببوسیم..یکبار دیگه در آخر سرود زیبای قرآن میخوانم را تمرین نموده و با عکس یادگاری ،امروز را هم با شادی و نشاط این نوگلان به پایان بردیم 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران