رویدادهای مدرسه

آشنایی با سایت موسسه و آموزش ثبت محتوا

معرفی سایت موسسه هدایت میزان در کلاس دوم

آشنایی با سایت موسسه و آموزش ثبت محتوا در کلاس دوم


خلاصه :

در هفته ی گذشته در جهت تحقق اهداف موسسه ی آموزشی هدایت میزان در حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی آموزش ابتدایی به دانش آموزان کلاس دوم داده شد .

در هفته ی گذشته در جهت تحقق اهداف موسسه ی آموزشی هدایت میزان در حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی آموزش ابتدایی به دانش آموزان کلاس دوم داده شد .

در این کلاس معرفی سایت موسسه ُ ورود و خروج به سایت ُ امکانات و مراحل ثبت محتوا آموزش و به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد . 

مروزه انسان ها شاهد فراگیری بی سابقه رسانه ها و وسایل ارتباطات جمعی مدرن و نوین هستند. بالطبع آنها در معرض شدیدترین امواج رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار دارند. رسانه و فضای مجازی، یکی از مهم ترین و پر دغدغه ترین مباحث جامعه به شمار می آید امروز رشد سریع فضای مجازی در قالب کانال های اجتماعی و...شاهد هستیم. به طور طبیعی آثار و پیامدهایی برای جامعه و خانواده به دنبال دارد. استفاده صحیح و سالم شرط اساسی است.  در همین راستا نظر شما را به نکات زیر جلب می کنم .

- استفاده همزمان کودک با پدر یا مادر یک گزینه مؤثر و قابل اجرا برای پیشگیری از عوارض احتمالی کامپیوتر است.

- برنامه‌هایی روی کامپیوتر نصب کنید تا از میزان و نحوه استفاده کودک از کامپیوتر و کارهایی که انجام داده به شما گزارش دهد.

- فاصله بین مانیتور و چشم کودک بیش از 45سانتی‌متر توصیه شده است. فاصله کمتر از این مقدار برای کودکان مضر است.

- ‌خودتان الگو باشید؛ بهتر است محدودیت‌هایی در استفاده از فناوری برای خودتان قائل شوید و از اوقات فراغتی که ایجاد می‌شود برای بودن در کنار خانواده بهره ببرید

- کودک خود را‌ به استفاده از رایانه با سقف زمانی مشخص عادت دهید. 

لازم است که متوجه نوع عملکردمان باشیم تا باعث موضع گیری و ناراحتی فرزندانمان نشویم. به همین دلیل هم ارتباط صمیمی اعضای یک خانواده با هم و ارتقای سطح سواد دیجیتالی والدین، به اندازه ی تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان و اعمال کنترل های کاربردی، مؤثر است. 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران