رویدادهای مدرسه

بازدید از دبستان پسرانه

اردوی متفاوت


خلاصه :

یکی از معلمین هنگامی که متوجه می شود مدرسه پسرانه (مقطع پیش دبستان)  به اردو می رود، پیشنهاد برگزاری اردو در مدرسه پسرانه را با مسئول پیش دبستان پسرانه مطرح می کند که با استقبال از طرف ایشان رو به رو می شود ...

به نام خدا

اردوی متفاوت

هفته گذشته بچه های پیش دبستانی (پیشِ دو) تجربه ای متفاوت از اردو را داشتند.

یکی از معلمین هنگامی که متوجه می شود مدرسه پسرانه (مقطع پیش دبستان)  به اردو می رود، پیشنهاد برگزاری اردو در مدرسه پسرانه را با مسئول پیش دبستان پسرانه مطرح می کند که با استقبال از طرف ایشان رو به رو می شود.

دانش آموزان تا یک ساعت قبل از رفتن، نمی دانستند که قرار است به اردو بروند. البته طی اطلاعیه ای  که روز قبل برای خانواده ها فرستاده شده بود از ایشان خواسته بودیم که دخترانمان از موضوع باخبر نشوند.

روز اردو تعدادی از دخترانمان گفتند که برادرانشان در آن مدرسه درس می خوانند و یازدید از مدرسه برادرشان برایشان جالب بود.

بازی با اسباب بازی های متفاوت ،کشیدن نقاشی ، گشتن از این اتاق به اتاق دیگر برای بچه ها جالب و جذاب بود. جذاب ترین قسمت اردو برایشان استخر توپ بود. حضور معلمین در استخر توپ و بازی با آنها برای بچه ها بسیار شیرین بود. به قدری استخر توپ برای بچه ها جالب و شیرین بود که فردای آن روز در مدرسه ، دخترانمان با آجره و توپ های که داشتیم برای خودشان استخر توپ درست کردند و در آن بازی کردند.

هنگام بازگشت، با همکاری و لطف معلمین و مسئولین مدرسه پسرانه، دخترانمان سوار بر اتوبوس شدند  و در راه برگشت به مدرسه، مثل همیشه با هم سرود خواندیم.

در پایان جا دارد که از مسئولین و معلمین پسرانه در مقطع پیش دبستان بابت همکاری هایشان تشکر و قدردانی داشته باشیم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران