بدون مجموعه

جنگ میکروبی یا صرفا یک بیماری ویروسی ؟

جنگ بیولوژیک


خلاصه :

در پس پرده این بیماری جدید و مرموز چه چیزی نهفته است؟


⭕️ هر آنچه باید درباره ویروس جدید کرونا بدانید

🔹برای اولین بار در پایان ماه گذشته میلادی مقامات بهداشت چین، سازمان جهانی بهداشت را از کشف ویروس ناشناخته جدیدی در شهر ووهان مطلع کردند که علائمی شبیه به ذات‌الریه در بدن فرد ایجاد می‌کند.

🔹ابتلا به ویروس کرونا در میان انواع حیوانات شایع است اما برخی گونه‌های آن مانند گونه کنونی می‌توانند به شکلی تکامل یابند که بدن انسان را نیز مبتلا کنند.

🔹دانشمندان معتقدند ویروس جدید کرونا برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در یک بازار فروش غذاهای دریایی در شهر ووهان وارد بدن انسان شده و از آنجا به سایر مناطق انتشار یافته است.

🔹نوع حیوانی که ویروس کرونا برای اولین بار از بدن آن به بدن انسان منتقل شده هنوز مشخص نیست. برخی محققان با توجه به کد ژنتیکی این ویروس، منشاء آن را مار و برخی دیگر منشاء آن را مانند بیماری سارس، خفاش اعلام کرده‌اند. 

🔹ویروس جدید کرونا از همان خانواده‌ای است که در سال ۲۰۰۲ باعث بیماری تنفسی سارس شد اما با وجود برخی شباهت‌ها، یک ویروس کاملا جدید محسوب می‌شود.

🔹بیشتر افرادی که تاکنون در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند بالای ۵۰ سال سن داشته و از یک بیماری پنهان یا آشکار دیگر مثل بیماری قلبی، فشار خون بالا و دیابت یا نارسایی سیستم ایمنی بدن رنج می‌برده‌اند.

🔹این بیماری در حال حاضر تنها با تماس نزدیک بیمار با سایر افراد و از طریق عطسه و سرفه فردِ مبتلا منتقل می‌شود و سایر راههای انتقال هنوز ناشناخته است.

🔹موارد ابتلا به ویروس کرونا تاکنون در چین، هنگ‌کنگ، ویتنام، تایلند، تایوان، کره جنوبی، نپال، ژاپن، سنگاپور، ماکائو، مالزی، استرالیا، فرانسه و آمریکا مشاهده شده است.

 

و اما خبرهای حاشیه ای این ویروس مرموز:

 

⭕️ سیاستمدار روس: شیوع ویروس «کرونا» در چین توطئه آمریکاست

🔹«ولادیمیر ژرینوفسکی» رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه می‌گوید آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد چین در پشت پرده شیوع ویروس مهلک کرونا در این کشور قرار دارد.

 

⭕️ فیلم آمریکایی به نام عفونت که در سال 2011 منتشر شد ، از ویروس شبیه به کورنا ویروس صحبت می کند که از چین به تمام دنیا سرایت می‌کند !

 🔺عجیب ترین چیز این است که در پایان فیلم مشخص می شود که علت عفونت خفاش است

 

⭕️ اظهارات غیراخلاقی وزیر بازرگانی دولت ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا

🔺وزیر بازرگانی آمریکا: ویروس کرونا می‌تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد .

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران