رویدادهای مدرسه

ضد عفونی کردن محیط کلاس دوم


خلاصه :

در روز سه شنبه با توجه اهمیت ضد عفونی کردن سطوح مشترک ، کلاس دوم با تلاش خدمه تمیز و ضد عفونی شد . 

این روزها دغدغه افراد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹میلادی در چین شیوع پیدا کرد و به سرعت بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران را درگیر کرد. این ویروس با علائم سرماخوردگی ظاهر می‌شود و طی مدت کوتاهی به ریه‌ها حمله می‌کند و باعث بروز مشکلات تنفسی می‌شود.

مسئله‌ای که ترس از این ویروس را بالا برده است، سرعت انتقال و شیوع آن است. ویروس کرونا از ویروس‌های مقاومی است که طول عمر به نسبت بالایی دارد. طبق نتایج تحقیقات ویروس کرونا به مدت تقریباً ۹ روز روی انواع سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی و … ماندگار است.

یکی از راه‌های مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است. بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها گفته شده که دست‌ها به صورت مرتب شسته شوند و یا هنگام عطسه و سرفه حتما از دستمال استفاده شود و …یکی از مسائل مهم برای مقابله با ویروس کرونا و هر ویروس مقاوم دیگر ضدعفونی کردن خانه و محیط کار است، همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم این ویروس مدت زمان نسبت طولانی روی سطوح باقی می‌ماند و به طبع در تماس با افراد منتقل می‌شود، بنابراین یکی از روش‌ها مهم و کارآمد برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا ضدعفونی کردن سطوحی است که با آنها در تماس هستید، چه محیط کار و چه محیط خانه.

در همین راستا از صبح سه شنبه خدمه ی دبستان یک با معاونت اجرایی در پایه دوم حضور پیدا کرده و اقدام به ضدعفونی و تمیز کردن محیط و لوازم مشترک کلاس دوم کردند . 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران