آموزش

با توجه به تعطیلات اسفند ماه ۱۳۹۸

مطالعه زبان انگلیسی در تعطیلات؛ چگونه؟

در تعطیلات اسفند به آسانی درس زبان را مطالعه کنیم.


خلاصه :

سلام. همه در تلاشیم تا در تعطیلات اسفند ۹۸ به صورت عادی مطالعه درس زبان انگلیسی را ادامه دهیم. آموزش محور توسعه پایدار است. هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ

با سلام و عرض ادب؛

دانش آموزان گرامی؛ می دانم شما هم مشتاقانه می خواهید بدون وقفه به یادگیری درس زبان انگلیسی ادامه داده؛ تعطیلات اخیر در اسفند ماه 1398 فاصله ای در آموزش و ارزشیابی شما قرار ندهد.

لذا با کمک هم و با استفاده از امکانات فوق پیشرفته در وبگاه هدایت میزان در این مسیر حرکت کرده، پس از فراگیری مطالب؛ در آزمون های بارگذاری شده شرکت کنید و مفاهیم درسی را یکی پس از دیگری به بهترین شکل و به آسانی بگذرانید.

از شما عزیزانم می خواهم تا ابتدا ویدئوی بارگذاری شده در وب‌سایت هدایت میزان را با دقت مشاهده کرده؛ سخنانم را در این ویدئو فراگیرید و سپس مطالعه و تکرار وتمرین کنید.

در انتها نیز در آزمون های بارگذاری شده در وب سایت شرکت کنید.

 

در پناه خداوند موفق باشید که خود در قرآن کریم فرمودند: 

وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا  وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا.

هر که تقوای الهی پیشه کند، خداوند برای او راه برون رفتی از سختی ها و مشکلات قرار می دهد و ازجایی که گمان نمی بَرد روزی او را می رساند، و هر کس بر خداوند توکل کند او را کافیست، همانا خداوند کار او را به کمال می رساند، خداوند برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران