معرفی

حمل مشعل المپیک بدون مشکل در یونان برگزار می‌شود!!


خلاصه :

...

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول حمل مشعل المپیک توکیو ۲۰۲۰ در یونان اطمینان داده است که مراسم روشن کردن مشعل، حمل و تحویل آن به برگزار کنندگان المپیک توکیو در تاریخ ۱۹ مارس بدون مشکل خواهد بود.

تاناسی واسیلیادیس، رئیس کمیته حمل مشعل کمیته المپیک یونان، در آستانه برگزاری مراسم روشن کردن مشعل المپیک توکیو گفت: کمیته المپیک یونان با وزارت بهداشت مشورت کرده است و من می‌توانم به شما اطمینان دهم که مراسم حمل مشعل در یونان به شیوه‌ای کاملا بی خطر و ایمن انجام می‌شود.

مشعل پس از اینکه  امروز در المپیا یونان روشن شود به آنا کوراکاکی قهرمان تیراندازی المپیک تحویل داده می‌شود، که اولین زنی خواهد شد که اولین حمل کننده مشعل المپیک است و مشعل روز ۱۹ مارس به آتن سفر می‌کند.

واسلیادیس ابراز تأسف کرد که مراسم روشن کردن مشعل قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

او گفت: من نمی‌خواستم مجبور شوم مانع حضور مردم برای دیدن حمل مشعل شوم، اما شما باید طبق قوانینی که توسط مقامات تعیین شده این کار را انجام دهید. یونان مراسم حمل مشعل بسیار خوبی را به شما نشان خواهد داد.

او تأکید کرد که علیرغم نامه سرگشاده‌ای که هفته گذشته توسط شهردار المپیا به کمیته بین المللی المپیک ارسال شد، لغو مراسم امکان پذیر نیست.

شهردار خواستار تعویق مراسم تا ماه مه بوده و ادعا کرده بود محدودیتی که این مراسم متحمل خواهد شد باعث می‌شود اعتبار این نهاد تضعیف شود.

واسیلیادیس گفت: کمیته بین المللی المپیک اختیار کامل درباره مراسم حمل مشعل را دارد و هیچ یک از نهاد‌های دیگر مجاز به تصمیم گیری در این باره نیستند. توافق کاملی بین IOC، کمیته المپیک ژاپن و کمیته المپیک یونان وجود دارد.

توشییرو موتو، رئیس اجرایی توکیو ۲۰۲۰ هم گفت: ما بسیار سپاسگزاریم که تصمیم بر این شد که مراسم انجام شود.

تمرین نهایی روزگذشته در محوطه باستان المپیا با موفقیت برگزار شد.

واسیلیادیس گفت: ما تمرین را انجام داده ایم و هیچ مشکلی برای روز مراسم وجود نخواهد داشت.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران