مقالات

اردوی جهادی

۱۳۹۹


خلاصه :

....

باسمه تعالی
همانطور که مستحضرید موسسه فرهن‍گی هدایت میزان در راستای رسالت فرهن‍گی و تربیتی خود در تلاشی ۲۲ ساله با برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی در ایام نوروز(وبعضا تابستان) با مشارکت خانواده بزرگ میزان و سایر خیرین بزرگوار به توفیق الهی موفق به ساخت ۱۹ باب مدرسه و بیش از ۸۰ باب منزل و... در استان های محروم و دور افتاده  کشور شده است .
امسال نیز پس از بررسی مناطق محروم بلوچستان منطقه ناصر آباد در حوالی کنارک به عنوان منطقه هدف انتخاب شد. عملیات اجرایی و مقدماتی اردوی جهادی از هفته پیش آغاز شده و سازه های آن در حال ارسال به منطقه است.
لکن به دلیل مشکلات پیش آمده روند جمع آوری منابع مالی به دست جهادگران میزانی از خانواده ها مساجد هیات و .... با مشکل روبروشده است. لذا خواهشمندیم با مشارکت در این امر جهادی و خیر به صورت مختلف اعم از نقدی ارسال این پیام به آشنایان  معرفی خیرین و... ما را  در این امر خدا پسندانه یاری نمایید.
امید است با عادی شدن شرایط و اخذ مجوزاز آموزش و پرورش امکان حضور جهادگران میزانی هم فراهم شود لکن به هر صورت بنای سازه ی مدرسه روستای ناصر آباد کنارک در نوروز ۹۹ اجرایی خواهد شد. به فضل الهی و با همت شما ... ان شاا..
با ارسال این پیام یاری‍گر ما باشید ... یاعلی...

سلام علیکم 
معرفی پروژه جهادی نوروز ۹۹
موقعیت : روستای ناصر آباد واقع در ۷ کیلومتری کنارک (بلوچستان)
وضعیت فعلی : تحصیل ۱۸۷ دانش آموز دبستانی در دو شیفت (شیفت صبح ۹۵ دختر و شیفت عصر ۹۲ پسر ) در سه کلاس! (یک اتاق و یک کانکس که دو قسمت شده!)
لازم به توضیح است حدود ۶۰ دانش آموز دبستانی به علت محدودیت فضا، به روستاهای اطراف یا شهر کنارک می روند!

نبض اردوی جهادی نوروز ۹۹ به آرامی می زند ...
با توجه به شرایط پیش آمده و عدم امکان حضور جهادگران در مساجد و مجامع عمومی ، خواهشمندیم ضمن ارسال کمک های نقدی ، ما را در انجام کارجهادی و ارسال مجازی این پیام یاری فرمایید.

حساب بانکی اردوی جهادی میزان
(بانک کارآفرین به نام آیت اللهی)

شماره شبا :
 IR49-0530-0000-0020-0035-2840-03 

شماره کارت عابربانک :
 6274-8811-1293-4244 

شماره حساب :
 0200035284003
https://www.aparat.com/v/LPagR
التماس دعا.
🌲🌳🌺💗🌺🌳🌲

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران