رویدادهای مدرسه

صلی الله علیک یا ام ابیها

برگزاری مراسم نوگلان فاطمی در پیش دبستان و دبستان یک پسرانه میزان

معاونت پرورشی پیش دبستان و دبستان میزان


خلاصه :

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان یک پسرانه میزان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۹، ویژه برنامه نوگلان فاطمی را در بستر فضای مجازی سایت میزان برگزار کردند.

در فاطمیه دوم امسال، دانش آموزان پیش دبستان و دبستان یک پسرانه میزان، میزبان حاج آقای شجری از اصفهان بودند. ایشان به نمایندگی از پویش نوگلان فاطمی در چهار زمان طی دو روز به اجرای برنامه برای دانش آموزان پرداختند.
این جلسات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه،۲۳ و ۲۴  دی ماه در بستر کلاس های آنلاین سایت میزان برگزار شد.
در این برنامه حاج آقا شجری با بیانی شیوا و متناسب با مخاطب کودک، داستانی از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها برای دانش آموزان اجرا کردند که حاوی نکات ارزشمندی با توجه به سن مخاطبین بود و بسیاری از دانش آموزان ، پی به آموزه های مختلفی از دین مبین اسلام و اخلاق علوی و فاطمی بردند.
در ادامه توضیحاتی پیرامون پرچم های نوگلان فاطمی توسط حاج آقا شجری ارائه شد و همکار محترم دبستان یک جناب آقای شیخ طاهری هم چگونگی ارسال عکس از پرچم ها و موارد دیگر را برای دانش آموزان توضیح دادند.
بسته های حاوی پرچم نوگلان فاطمی و کاغذ دیواری دل نوشته های فاطمی ، از طریق روابط عمومی دبستان جناب آقای شهسواری، طی یک هفته به دست اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز رسید.

پویش نوگلان فاطمی تا میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها ادامه خواهد داشت.

باشد که به دعای خیر حضرت مادر همه ی دانش آموزان و خانواده محترم میزان عاقبت بخیر باشند.

معاونت پرورشی پیش دبستان و دبستان یک پسرانه میزان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران