رویدادهای مدرسه

جشن قرآن

ارائه گزارش قرآن پایه‌اول


خلاصه :

 ((آغاز کلاس قرآن پایه اول با یک جشن کوچک به مناسبت شروع درس قرآن))

نوگلان‌کلاس اول بعد از گذراندن یک هفته سراسر شادی  با آشنایی کلاسها و مربیان به همراه بازی و شادی و مسابقات جذاب را پشت سر گذاشتند..

 

ما امروز ۱۲ مهر ماه، درس مهم و دوست داشتنی قرآن را با یک جشن کوچک برای دانش آموزان آغاز کردیم..

جشن معرفی و آشنایی با کتاب قرآن برای آقا پسرهای عزیزمون و اهمیت یادگیری آن ...

ما امروز دورهم آموختیم که خداوند مهربان یک هدیه و نعمت بسیار مهم و  زیبا بنام قرآن را برای ما فرستاده است..ما با یادگیری این کتاب الهی میتوانیم با خدای مهربان سخن بگوییم ،دعا بکنیم، قرآن بخوانیم و با خواندن سوره های قرآنی نماز خواندن را یادگرفته و با او سخن بگوییم..

امروز آموختیم که برای شروع در هر کار و موفقیت در آن باید از خداوند مهربان کمک بگیریم و همه چیز را با نام و یاد الهی آغاز کنیم..

امروز در یک فضای پر از هیجان و شادی شعر زیبای (بنام خدا ،بسم الله )را آموختیم..نوگلان ما با نعمتهای کوچک و‌بزرگی که تا کنون شاید مورد توجه آنان نبوده است بیشتر آشنا شدند..نعمت (چشم و گوش و دست و پا ) که هر روزه با آنها زندگی میکنیم ولی شاید توجهی به آن نداریم..

امروز ما یک مسابقه جذاب داشتیم..مسابقه نقاشی با چشم بسته که بچه ها به دوگروه تقسیم و از آنان خواسته شد تا به دوست خود که چشمانش بسته هست کمک کنندتا بتواند یک شکل به پیشنهاد دوستانش بکشد..(با تشویق بی امان بچه ها) پس از پایان مسابقه جذاب بچه ها بر اهمیت نعمت مهم چشمان بینا و سایر اعضای سالم بیشتر پی بردند و از خدا تشکر کردند..

گل پسرها بعد از این ،با یادگیری و هم خوانی سوره توحید با خدای مهربان و یکتا بیشتر آشنا شدند

ما در پایان از گل پسرها با بیسکویت پذیرایی کردیم و یک روز پر از هیجان را پشت سر گذاشتیم..

ممنون بابت زحمات تون

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران