رویدادهای مدرسه

کلاس کارگاه

گزارش هفتگی کلاس کارگاه پیش دبستانی ۲


خلاصه :

در این هفته به فعالیت های زیر پرداختیم.

سلام و عرض ادب 

 گزارش هفتگی کلاس کارگاه خدمتتان تقدیم می شود:

 

ما اولین روز هفته را با دو جزء جذاب از حبوبات آغاز کردیم ؛ نخود و لوبیا  . در ابتدا آشنایی مختصری با این مواد برای بچه ها حاصل شد ، ساختار مواد و  غذاهایی که با این دو می‌توان درست کرد از جمله موارد مطروحه بود. سپس نخود و لوبیا را به صورت درهم در ظروفی به بچه ها دادیم و از آن ها خواستیم آن ها را جداسازی کنند و تعدادشان را بشمارند که خیلی خوب انجام دادند و برایشان تازگی داشت. سپس اهمیت قدردانی از زحمات مادر برای عزیزان توضیح داده شد و همه نوگلان با شعف خاصی می‌گفتند ما از مادرمان تشکر میکنیم.

 

فعالیت بعدی ما کلاژ با برگ خشک بود. باید برگ ها را بر روی کاغذ سفید با ذوق و سلیقه خودشان میچسباندند.  نتیجه کار برای پسرها ، شیرین بود.

 

فعالیت بعدی نقاشی با مداد شمعی بود. رنگ آمیزی با مداد شمعی به سبب کیفیت متفاوتی که این مدادها دارند ، هیجان انگیز است. عزیزان خیلی با شوق نقاشی ها را انجام می‌دادند. کشیدن مضامین مذهبی و مضامین مربوط به فلسطین جالب توجه بود.

 

اقدام بعدی در کارگاه ، درست کردن بستنی با چوب بستنی و پنبه بود . آوردن اسم بستنی کافی بود تا شوق بچه ها صعودی شود.  این فعالیت خیلی عالی بود و عزیزان به خوبی انجام دادند.

 

فعالیت آخر هفته ما هم درست کردن شاپرک با چوب بستنی و کاغذ رنگی بود که بچه ها با ذوق و شوق تمام به آن پرداختند.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران