رویدادهای عمومی

به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد

عاملین جنایات منافقین را بهتر شناسید!

مراقب باشیم جای جلاد و شهید عوض نشود


خلاصه :

آشنایی کوتاه با عوامل حوادث خونین دهه ۶۰ و سازمان منافقین (مجاهدین خلق سابق) و ابعاد این جنایات (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)

1.محمدرضا کلاهی صمدی با نام مستعار علی معتمد . عامل انفجار 7تیر1360 دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یارانش از سمت گروهک منافقین و نفوذی در دفتر حزب جمهوری اسلامی به عنوان مسئول تشریفات . متولد 1338 و کشته شده در سال 1394 در هلند . 

2.مسعود کشمیری دبیر شورای عالی امنیت ملی و عامل انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یارانشان . متولد 1329 . کیف سامسونت حاوی مواد منفجره را قبلا قصد داشته به جماران در دیدار با امام ببرد که به علت خواب بد حاج احمدآقا در شب قبل و بازرسی شدید روز دیدار ، با ناراحتی بدون اینکه اجازه بازرسی بدهد جماران را ترک می کند . شدت انفجار به حدی بود که شهیدان رجایی و باهنر را از دندان طلا و آسیاب شان تشخیص دادند و راه دیگری باقی نمانده بود

3.عباس زریباف نفوذی در اطلاعات سپاه و عامل فراری دادن رجوی و بنی صدر به خارج متولد 1331 که در عملیات مرصاد کشته شد . در جریان عملیات مرصاد که منافقین آن را فروغ جاویدان نامیده بودند جنایات اسفناکی رخ داد که یکی از آنان را شرح می دهیم : (( منافقین زنی باردار را دستگیر کردند و بر روی پسر یا دختر بودن فرزندش شرط بندی نمودند سپس شکمش را شکافتند و بعد از پایان این بازی کثیف مادر و فرزند را رها کردند تا از به سختی جان دهند))

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران