بدون مجموعه

برند HONOR


خلاصه :

نگاه نزدیک به برند HONORدر بازار موبایل و اروپا

نگاه نزدیک به برند HONORدر بازار موبایل و اروپا

آنر، نام برند تجاری از زیر مجموعه‌های کمپانی هواوی است که در سال 2011 زمزمه‌های حضورش در چین آغاز و 2013 میلادی تاسیس شد. کمپانی هواوی در ابتدا برند HONORرا محدود به فعالیت در کشور چین کرد. هر چند محصولات هواوی در خارج از چین در ابتدا جایی نداشت و گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان قیمت آن در کشورهای آسیایی و اروپایی با روند بسیار کندی در حال پیشرفت بود، هواوی تصمیم گرفت برند آنر را نیز وارد بازار رقابت جهانی کند. این فاصله زمانی از تاسیس تا حضور بین المللی آنر تنها یک سال به طول انجامید. با سخت افزار همراه باشید.

آنر پس از فعالیت خود در کشور چین، سال 2014 وارد بازار جهانی شد. برای بار نخست کمپانی آنر محصول هوشمند HONOR 3C را در کشور مالزی عرضه کرد. این گوشی هوشمند اندرویدی دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل HD و تراکم پیکسلی 294 در هر اینچ است. این محصول ارزان قیمت مجهز به پردازنده مدیاتک MT6582 با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه اصلی می‌باشد. با توجه به اولین قدم‌های کودکانه آنر در بازاری غیر از چین، توانست 30 هزار نسخه از این محصول را به فروش برساند.

در اوایل ماه اکتبر سال 2014 میلادی برند تجاری آنر برای آغاز فعالیت‌های خود در اروپا، اولین گوشی‌ هوشمند HONOR 6 در برلین آلمان راه‌اندازی کرد. کمپانی آنر توانست در 6 ماه نخست سال 2015، 20 میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمند را در بازار اروپا به فروش برساند. این مقدار برابر با فروش کل سال 2014 در آن زمان بود. این کمپانی که توسط مغزهای متفکر چینی در حال پیشرفت بود در ژوئن سال 2015 نام خود را در 74 کشور، از جمله کشورهای اروپایی، هند و ژاپن گسترش داد.

کمپانی آنر دومین پرچم‌دار خود را با نام HONOR 7 در سال 2015 معرفی و عرضه کرد. با توجه به اینکه در بازار اروپا این برند همچنان جوان به شمار می‌رفت، برخلاف تمامی باورها، توانست از این گوشی هوشمند 5 میلیون دلار سود کسب کند. پس از این موفقیت بود که برند تجاری آنر تمرکز خود را در بازار هند افزایش داد.

کمپانی آنر در سال 2015 اعلام کرد با توجه به پیشرفت قابل قبول در کشورهای اروپایی، فروشگاه‌های خرید مستقیم محصولات آنر را در بریتانیا افتتاح می‌کند. پیش از این، محصولات آنر تنها از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل خریداری بود. این کمپانی همچنین آمادگی خود را برای توسعه محصولات پوشیدنی در ایالات متحده امریکا اعلام کرد.

برند تجاری آنر موفق شد در سال 2016 وارد بازار ایالات متحده امریکا شود. این کمپانی با معرفی محصول جدیدی با نام آنر 5 ایکس در نمایشگاه Consumer Electronics، در فروشگاه‌های آنلاین امریکا راه پیدا کرد، هر چند اپراتورهای مطرح این کشور محصولات آنر را به رسمیت نشمرده و از آن پشتیبانی نکردند. اما، در هر صورت این برند تجاری با مجموع بازار این کشور، موفق شد میزان فروش خود را در سال 2016 به 60 میلیون دستگاه افزایش دهد و سود 8.4 میلیارد دلاری را برای خود رقم بزند. پس از آن، پرچم‌دار سوم این کمپانی با نام HONOR 8 معرفی شد.

در ماه دسامبر سال 2016 کمپانی آنر اعلام کرد سیستم هوش مصنوعی جدیدی محصولات هواوی و آنر را در بر خواهد گرفت. ویژگی های تعاملی هوشمند، بر اساس اطلاعات کاربران در ابتدا صورت گرفت. در ژانویه سال 2017 گوشی هوشمند آنر 6 ایکس که تنها در بازار چین عرضه شده بود برای علاقه‌مندان در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت. آنر 6 ایکس توسط Android Authority ،Digital Trends و Slash Gear بهترین جوایز CES سال 2017 از آن خود کرد.

موفقیت‌های آنر یکی پس از دیگری در حال رخ دادن بود. پرچم‌دار HONOR 8 pro که در چین با نام HONOR V9 شناخته می‌شد در آوریل سال 2017، به صورت جهانی عرضه شد. همچنین، پرچم‌دار بعدی این کمپانی با نام HONOR 9 در ژوئن 2017 منتشر شد و در عرض یک ماه، 1 میلیون از آن به فروش رسید.

جورج ژائو به عنوان مدیر عامل اصلی برند آنر و اوا وييمرز مدیر عامل و چگونگی عملکرد این کمپانی را در اروپا بر عهده دارد.

کمپانی آنر با تمامی سرعت و قدرت در اروپا مسیر موفقیت را پیدا کرده و با تولید محصولات میان‌رده خوش قیمت و پرچم‌داران توانمند، تنها در عرض 5 سال از هیچ به یکی از برندهای معتبر بدل شده است. گفتنی است، آنر 7 ایکس یکی از محصولات میان‌رده این برند محسوب می‌شود که در مقایسه با هم‌رده‌های خود از لحاظ طراحی، امکانات و قیمت یک سر و گردن بالاتر می‌باشد.

با توجه به گستردگی منطقه اروپا، گوشی هوشمند HONOR 10 با بازخورد خوبی توسط کاربران مواجه شد که همین امر باعث شد تا این گوشی هوشمند در تمامی نمایندگی‌های این کمپانی و فروشگاه‌های آنلاین، کمتر 24 ساعت با پایان برسد و تمامی آنها تحویل خریداران داده شود. گفتنی است بیشترین علاقه به این محصول از سوی کاربران اسپانیای بوده است، موجودی آنر 10 کمتر از 6 ساعت در این کشور به پایان رسید. شایان ذکر است، این گوشی هوشمند توسط وب‌سایت androidauthority امتیاز 8.4 از 10 را دریافت کرده است.

به تازگی محصول ارزان قیمت HONOR 7C در چین، هند و منطقه اروپا به مرحله عرضه و فروش رسیده است. آنر 7سی مجهز به نمایشگر 5.99 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 1440 در 720 پیکسل می‌باشد. HONOR 7Cاز پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 به همراه 3 گیگابایت حافظه اصلی و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. همچنین برای یک محصول پایین رده با قیمت 200 یورو استفاده از دوربین دوگانه بسیار کار هوشمندانه‌ای است. کمپانی آنر به هدف قرار دادن قشر جوان، مسیر متفاوتی را پیش روی گرفته و همین تئوری باعث شده تا موفقیت‌ها یکی پس از دیگری نصیب این برند شود.

این کمپانی به عنوان یکی از تولیدکنندگان چینی در منطقه اروپا علاقه‌مندان بسیاری دارد. هر چند بازار گرم این برند در آسیا به مراتب بیشتر است، اما رقابت از لحاظ قیمت و کیفیت با دیگر رقبا باعث شده تا این کمپانی بتواند سرمایه‌گذاری عظیمی را در این منطقه داشته باشد.

طبق آخرین گزارشات ارائه شده از بازار موبایل اروپا، کمپانی آنر در کشورهای این منطقه فعالیت بسیار چشم‌گیری داشته که سبب شده تا به عنوان 5 تولید کننده گوشی‌های هوشمند در بازار موبایل در کشورهای همچون فرانسه، آلمان ، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان رقیبی جدی برای دیگر توسعه‌دهندگان محسوب شود.

گفته می‌شود، فروش محصولات این کمپانی در اوایل سال 2018 گردن به گردن سامسونگ و اپل بوده است که این تنها نشان دهنده توانایی و قدرت مدیریت این کمپانی و تولید محصولات خوش قیمت و با کیفیت می‌باشد. بر اساس همین پیشرفت چشم‌گیر تخمین زده شده تا پایان سال 2018 این برند یه یکی از برترین‌ها در این قاره تبدیل خواهد شد.

معرفی و عرضه محصولی مانند آنر 9 لایت در مقابله با میان‌رده دیگری همچون xiaomi redmi 5 plus، سبب گشت تا همچون نقشه‌های از پیش طرح ریزی شده به نتیجه برسد. طراحی مدرن به همراه دوربین دوگانه، بدنه تمام فلز و نمایشگر کشیده 18 به 9 با وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل، این محصول را در لباس یک پرچم‌دار ظاهر می‌کند. هر چند پردازنده به کار گرفته شده، متوسط است که در دیگر تلفن‌های همراه میان‌رده آنر نیز مشاهده می‌شود، اما سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو از پیش نصب شده در کنار رابط کاربری EMUI 8.0 آن را از دیگر بردارانش جدا می‌سازد.

کمپانی آنر با مشخص کردن گروه محصولات میان‌رده و پرچم‌دار در نام‌گذاری محصولات نیز دقت لازم را داشته است، بدین صورت، همیشه پرچمداران آنر را بدون هیچ پسوندی مشاهده کردیم، البته در برخی موارد، نسخه‌های پیشرفته و با نمایشگر بزرگ‌تر با پسوند Plus و Pro توسط این کمپانی معرفی شدند.

در حال حاضر honro 10 یکی از پرچم‌داران خوش قیمت به همراه مشخصات بسیار چشم‌گیر است. آنر 10 با استفاده از پنل IPS LCD قیمت تمام شده را کنترل کرده و البته در کنار آن، با طراحی مدرن و ابعاد 19 در 9 نزدیک به 79.9 درصد از پنل جلوی آنر 10 از صفحه نمایش تشکیل شده است.

نه تنها HONOR 10 از طراحی بسیار شیک برخوردار است بلکه با طراحی شیشه‌ای پشت و جلو به همراه قاب فلزی رنگ آمیزی متفاوت و جذابی را به مرحله ظهور رسانده است. این محصول دارای نمایشگری 5.8 اینچی با پشتیبانی از وضوح تصویر 2280 در 1080 می‌باشد که مقدار 432 ppi را در هر پیکسل فراهم می‌کند.

پردازنده این پرچم‌دار با همراه هوش مصنوعی نام آشنای آن است. این پردازنده قدرتمند به همراه 4 گیگابایت حافظه اصلی و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دو مدل ارائه می‌شود. شایان ذکر است، پردازنده گرافیکی این محصول را Mali-G72 MP12 بر عهده دارد. البته این محصول هوشمند از درگاه حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند.

دوربین دوگانه HONOR 10 متشکل از سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید با دریچه دیافراگم f/1.8 است. دوربین سلفی پرچم‌دار فعلی آنر، مجهز به یک سنسور 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 1080 پیکسل را نیز دارد.

کمپانی آنر در مجموع با تلاش بسیار زیاد در بازار موبایل جهان به خصوص اروپا، اعتبار خوبی بدست آورده است. این روند رو به رشد کمپانی HONORباعث شده تا با تولید محصولات باکیفیت و قدرتمند بتواند دیگر رقبای خود را در این بازار کنار بزند.

۳ سال پیش
جالب بود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

عالی حجازی بهترین گوشی یا موبایل هایی که هست کدام گوشی هست قیمتشون چند گرونن یا ارزون می شه بگی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سید سجاد رحیمی عالی حجازی بهترین گوشی یا موبایل هایی که هست کدام گوشی هست قیمتشون چند گرونن یا ارزون می شه بگی
همشون هست زیاد جدید نیستن گیمتش هم زیاد نیست 3 میلون تا 7یا8 میلیون شاید 10 هست هانر و هواوی گوشی هاش ارزونه تو دیجی کالا ولی گیمت اصل رو تهقیق نکردم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران