دوره آموزشی

قابل توجه دانش آموزان پایه چهارم تا ششم دبستان

کارگاه خلاقانه با قصه ها زیستن

استاد : سرکار خانم زهره صادقی


خلاصه :

آموزش صید خلاقیت در دریای قصه ها !

لطفا پس از مطالعه دقیق مطالب و دیدن فیلم ، چنانچه تمایل به شرکت در این کلاس را داشتید ، روی دکمه ی  ثبت نام کلیک کنید و مراحل را تا انتها ادامه دهید .

سلام.
امروز رسانه‌ها در تربیت کودکان ما نقش مهمی را دارند. یکی از مهمترین و در عین حال بهترین رسانه‌‌ای هم که در حال تاثیرگذاری روی شخصیت، افکار و احساسات کودکان ما هست کتابه.
کتاب‌ها دنیایی هستند که بدون نیاز به تجربه‌ی مستقیم کودکان را به کوله‌باری از دانش و تجربه تجهیز می‌کنند.

برای همین ما قصد داریم در کلاس با قصه‌ها زیستن با بچه‌‌ها کتاب بخوانیم. برای اینکه هم با موقعیت‌هایی اخلاقی-اجتماعی مواجه بشوند و یاد بگیرند که بهترین عملکرد در موقعیت مشابه چی هست، و هم به طور ضمنی با دیدن و خواندن کتاب‌های با کیفیت با کتاب‌‌ها، نویسندگان، انتشارات و مترجمان خوب حوزه کودک نیز آشنا‌ بشوند.

روش کار ما در کلاس اینطور هست که ابتدا کتاب را می‌خوانیم، سپس درباره‌ی اتفاقات آن گفتگو می‌کنیم و درآخر برای ماندگاری بیشتر و پیوند داستان با زندگی بچه‌ها فعالیتی برای انجام در منزل تعریف می کنیم. فعالیت‌هایی از قبل ساخت و ساز، تحقیق و مطالعه، نقاشی و... .

این کلاس‌ در ۵ جلسه یک ساعتی برای پایه چهارم و پنجم و ششم پسرانه برگزار خواهد شد.
کتاب‌هایی که برای این دوره در نظر گرفته شده موارد زیر هستند اما با توجه به افراد شرکت کننده امکان تغییر هست:
وسلی‌آباد
یک داستان محشر
سطل تو چقدر پر است
قورباغه و غریبه
وقتی هورتون صدای هو شنید

از آنجا که توقع داریم بچه‌ها داده‌هایشان را در عمل به کار بگیرند بعد از پایان این کلاس ما توقع داریم که بچه‌ها نسبت به رفتارهای خودشان در ارتباطات‌شان با دیگران حساسیت اخلاقی بیشتری پیدا کنند. به محیط‌شان و امکاناتی که دارند توجه بیشتری داشته باشند و از آن‌ها به طور مفید استفاده کنند.

شروع دوره : در هفته اول آذر ماه خواهد بود

نکته 1: پس از تکمیل ثبت نام ها و استخراج لیست متقاضیان ، با تک تک افراد تماس گرفته خواهد شد تا زمان کلاس مشخص شود . در تعیین زمان کلاس ، شرایط هنرجویان مد نظر قرار می گیرد .

نکته 2 : کلاس پسران و دختران مجزا خواهد بود .

 

جهت دریافت پاسخ های خود یا ارسال هر گونه نکته ای می توانید با  https://ble.ir/ravesh_mizan مکاتبه کنید .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران