دوره آموزشی

خانه زبان طلوع مهر ۱۴ با همکاری دانش افزایی میزان برگزار می کند

کارگاه مکالمه عربی فصیح

ویژه ی بزرگسالان


خلاصه :

در سفر حج و اربعین ، با مسلمانان عرب زبان به خوبی مکالمه کنیم !

پس از مطالعه ی دقیق مطالب و مشاهده ی فیلم توضیحات ، در صورت تمایل برای جهت ادامه مراحل روی دکمه ثبت نام اشاره کنید .

 

آشنایی با خانه زبان طلوع مهر چهارده

گروه فرهنگی طلوع مهر چهارده با بیش از ده سال سابقه تولید محصولات فرهنگی- مناسبتی، از سال 1397 با هدف خدمت رسانی به خانواده های مذهبی و با تکیه بر تجربه ی آموزشی اعضای این گروه، بخش خانه زبان را تاسیس نمود.

فاز اول مجموعه  با آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان بوده است و در ادامه با استقبال بی نظیر بزرگسالان، دوره های ترمیک آموزشی زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان نیز به فعالیت های مجموعه اضافه شد.

در ادامه  با توجه به درخواست مکرر علاقمندان یادگیری زبان های خارجی، آموزش زبان های عربی (فصیح، لهجه ی عراقی و لهجه ی لبنانی)، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسه و آلمانی نیز به فعالیت های مجموعه اضافه شد.

تمرکز بر مهارت مکالمه و همکاری با اساتید با تجربه و مسلط به روش‌های نوین تدریس زبان‌های خارجی، همواره در مرکز توجه ما بوده است و به لطف پروردگار تا به امروز توانسته ایم در فضایی مذهبی و دوستانه، آموزش زبان را با کیفیت بسیار بالایی ارائه کنیم.

 

آموزش زبان عربی ویژه بزرگسالان

در خانه زبان طلوع مهر، شیوه آموزش زبان عربی به صورت کاملا مکالمه محور با رویکرد تقویت درک مطلب و قواعد زبان عربی برگزار می شود. در این روش زبان آموز پس از پایان دوره قادر به مکالمه به زبان عربی است در ضمن اینکه حین دوره با قواعد و اصطلاحات کاربردی این  زبان هم آشنا شده و تا حد قابل قبولی به توانایی درک مطالب کتب عربی هم دست یافته است.

کتاب مورد تدریس: کتاب "العربیة بین یدیک" از جدیدترین کتابهای تالیف شده در آموزش مکالمه عربی تدوین شده در کشور عربستان است که نسبت به کتاب‌های موجود در زمینه ی آموزش زبان عربی، ویژگی های قایل توجهی دارد.

از جمله اینکه در درس‌های آن از روشهایی جدیدی استفاده شده است و زبان اموزان با کمی ممارست و وقت گذاری  پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت.

از ویژگی های دیگر این کتاب طراحی و ظاهر زیبای آن و وجود فایلهای صوتی برای هر درس است که استفاده از آنرا دلچسب تر و راحتتر می کند.

توجه :
1ـ  امکان ثبت نام در این کلاس فقط برای والدین مدرسه میزان  نیست و می توانیم میزبان همه مقاضیان  از سراسر کشور باشیم .
2ـ بانی خیر ، برای 5 نفر امکان استفاده از #نذر_فرهنگی  (هر نفر 50 هزار تومان) را فراهم نموده . عزیزانی که تمایل به استفاده از این امکان را دارند قبل از ثبت نام به اینجا پیام دهند.

 

مهلت ثبت نام : جمعه 7 آذر 1399
شروع کلاسها : از نیمه آذر ماه به مدت 12 هفته

پس از اتمام ثبت نام ها و مشخص شدن لیست نهایی ، زمان کلاس با هنرجویان (بر مبنای زمانهایی که برای خودشان مقدور باشد) هماهنگ خواهد شد .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران