رویدادهای عمومی

به نام خدا

حشرات عجیب

امیدوارم که لذت ببرید😀😋


خلاصه :

حشراتی که خیلی به‌خاطر عجیب بودن ، بهشان لقب فضایی دادند


** Moth Caterpillar

کرم ها با بدن نرم و جالبی که دارند به طور کلی شبیه به فضایی ها هستند اما برخی از گونه کرم ها بسیار متفاوت و با چهره هایی عجیب هستند. کرم درخت بید از این دسته بسیار عجیب است و چهره ای غیر عادی دارد. این چهره یکی از راه های دفاعی او است چرا که برخی از شکارچیانش از او می ترسند.
 


 

بدنی سبز رنگ با صورتی که مانند دهان خون اشام های فیلم های ترسناک می ماند چهره این کرم را بسیار عوض کرده است. این کرم میداند همه از چهره او خواهند ترسید به همین علت تا جسمی با او برخورد می کند سریع صورتش را به آن طرف بر می گرداند.

** Devil’s Flower
 


یکی از بزرگترین حشراتی که تا به حال کشف شده است گل شیطانی نام دارد. این حشره نامش را از روی حالت شکاری که می گیرد بدست آورده است. این حشره که نزدیک به 13 سانتی متر طول دارد تا نزدیک شدن شکار بی حرکت باقی می ماند و رنگ بدنش شبیه به گل های مختلف می شود که حشرات کوچک را جذب می کند. بسیاری از کارشناسان چهره و حالت بدن او را بسیار نادر می دانند و نام بدنساز حشرات را نیز برای آن ها انتخاب کرده اند.

** Brazilian Treehopper
 


 

یکی از عجیب ترین موجودات و حشراتی که تا به حال در دنیا پیدا شده است "گیره درختی برزیلی" است این حشره همانطور که از نامش مشخص است در جنگل های امازون دیده شده است ولی بسیار نادر است به طوری که مدل های خاصی تنها از آن برای نمایش گذاشته شده است و باقی آن ها به سختی در طبیعت پیدا می شوند. چهره این حشره به هیچ عنوان قابل توضیح دادن نیست چرا که بسیار پیچیده است و دانشمندان نیز در تشخیص اندام آن با هم اختلاف نظر دارند.

**Swallowtail Caterpillar
 


یکی از زیباترین پروانه هایی که تا به حال دیده شده است پروانه فلورسنتی آبی رنگی است که بیشتر در آمریکای شمالی وجود دارد. تمامی زیبایی های این پروانه از کرم ابریشمی قرمز و البته با چهره ای عجیب می آید. این کرم بدی ژله ای با رنگ قرمز دارد و در طول مدت قبل از پیله کردنش به رنگ های سیاه و نارنجی تغییر رنگ میدهد بدن این کرم باعث می شود تا بسیار لیز باشد و کسی آن را شکار نکند. شاخک های خاص و البته جالب آن باعث می شود تا سر و ته این کرم مشخص نباشد و چهره ای فضایی داشته باشد.


** Silkmoth Caterpillar
 


یکی از متفاوت ترین حشرات دنیا کرم رنگین کمانی نام دارد که در امریکای جنوبی دیده می شود. توضیح دادن در مورد چهره این کرم کاری را از پیش نمی برد چرا که تنها مشاهده چهره آن گویای همه چیز است. پوستی بسیار شلوغ از غده های دفاعی متفاوت و رنگ بندی که مشخص نیست دقیقا چه رنگی دارد و البته چهره ای که بسیار سخت می توان چشم را از دست وپای آن تشخیص داد یکی از فضایی ترین حشرات دنیا را پدید اورده است.

** Scorpionfly
 


 

این حشره کوچک در نظر اول به مانند حشراتی می ماند که به صورت ژنتیکی دستکاری شده اند ولی در اصل ترکیبی میان یک عقرب و حشره ای است که قدرت پرواز با سرعت را دارد. این حشره در نقاط مختلف دنیا دیده شده است و چهره فضایی آن از دور اصلا قابل شناسایی نیت چرا که با دیگر حشرات نیز شباهت هایی دارد.

** Pseudocreobotra
 


یکی دیگر فضایی هایی که خود را در میان حیوانات جا زده است " Pseudocreobotra"نام دارد. این حشره ظاهری به مانند گل های رنگارنگ دارد اما در اصل یک موجود بسیار ریز در حد 40 میلی متر است که بیشتر در آفریقای جنوبی دیده شده است. دنیای این موجود بسیار بی رحم است چرا که وقتی پیر می شوند توسط هم نوعان خودشان خورده خواهند شد.

** Tailed Emperor Caterpillar
 


در ماه های اول بهار در سواحل شرقی استرالیا حشره ای زندگی می کند که در نوع خود بسیار جالب است. این حشره که در اصل یک کرم ابریشم است از گردن به پایین چهره ای عادی دارد ولی در سرش یک سپر دفاعی دارد که چهره او را بسیار عجیب کرده است. چهار شاخ بزرگ باعث می شود تا بسیاری از هیچ حیوانی به آن نزدیک نشود. این کرم پس از مدتی تبدیل به یک پروانه زیبا می شود.

** Extatosoma Tiaratum
 


یکی از جالب ترین حشره های دنیا که ظاهری ماورایی دارد را می توانید در جنگل های انبوه دنیا ببینید. این موجو یکی از حشره هایی است که می تواند به طول 20 سانتی متر برسد و البته ظاهری بسیاری عجیب و غیر زمینی دارد. این حشره هنگامی که احساس خطر کند ایستاده و دست هایش را بالای سرش می گیرد همچین یک ماده شیمیایی ازاد می کند که شکارچیان را دور می کند اما روی انسان ها تاثیری ندارد چرا که بوی کره بادام زمینی می دهد.

** Dasychira Pudibunda
 


یک حشره اهل دانمارک که رنگ زرد و زیبایی دارد به نام علمی " Dasychira Pudibunda Caterpillar" شناخته می شود. این حشره در نگاه اول به نظر یک حشره اسفناجی بامزه است اما وقتی به آن نزدیک می شوید می توانید دندان های او را ببینید که مانند خون اشام هایی در حال خوردن درخت هستند. این روزها جمعیت این کرم ها در حالا افزایش است و درختان دانمارک را از بین برده اند.

۳ سال پیش
نظر بدین

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

خوب بود امید وارم مطلب های بهتری بذاری :-)

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

عالییییییییییئییییی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران