دلنوشت

پورشه

پورشه ماکان

بهترین ماشین پورشه


خلاصه :

این ماشین بهترین ماشین پورشه است.

پورشه (به انگلیسی: Porsche Macan) (تلفظ مالایی: [mat͡ʃan]) خودروی کامپکت اس‌یووی می‌باشد، که در سال ۲۰۱۴ توسط خودروساز آلمانی پورشه تولید شده است. پورشه ماکان دومین خودرو در کلاس اس‌یووی است، که توسط پورشه عرضه گردید و از نظر اندازه ظاهری، اندکی از مدل پورشه کاین (نخستین اس‌یووی پورشه) کوچکتر می‌باشد. این خودرو بر پایه آئودی کیو۵ ساخته شده است. پورشه با حجم موتور ۲ تا ۳/۶ لیتر به بازار عرضه شده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو برابر با ۶ ثانیه است.

 

پورشه ماکاندید کلیشرکتپورشهمونتاژلایپزیگ، آلمانبدنه و شاسیکلاسکامپکت اس‌یوویشکل بدنه۵-درب هاچ‌بکطرح‌بندیمایکل ماوئرسکوفولکس‌واگن بی پلتفرمخودروهای وابستهآئودی کیو۵ابعادفاصله بین محورها۲٬۸۰۷ میلی‌متر (۱۱۰٫۵ اینچ)درازا۴٬۶۸۱ میلی‌متر (۱۸۴٫۳ اینچ)پهنا۱٬۹۲۳ میلی‌متر (۷۵٫۷ اینچ)بلندی۱٬۶۲۴ میلی‌متر (۶۳٫۹ اینچ)وزن خالص۱٬۸۶۵–۱٬۹۲۵ کیلوگرم (۴٬۱۱۲–۴٬۲۴۴ پوند)

پورشه ماکان - porsche macan خودروی کامپکت اس‌یووی می‌باشد، که در سال ۲۰۱۴ توسط خودروساز آلمانی پورشه تولید شده است. پورشه ماکان دومین خودرو در کلاس اس‌یووی است، که توسط پورشه عرضه گردید و از نظر اندازه ظاهری، اندکی از مدل پورشه کاین (نخستین اس‌یووی پورشه) کوچکتر می‌باشد. این خودرو بر پایه آئودی کیو۵ ساخته شده است. پورشه ماکان با حجم موتور ۲ تا ۳/۶ لیتر به بازار عرضه شده است  که در ایران فقط مدل 2 لیتری توربو وارد شده است.

 

 

 

لطفا نظر دهید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران