معرفی

فوتبالیست ها ( قسمت پنجم ) شهاب زاهدی


خلاصه :

سلام. می خواهم شما را با لژیونر خوب فوتبال کشورمان آشنا کنم ...

شهاب زاهدی (۲۷ مرداد ۱۳۷۴ در ملایر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه آکادمی پوشکاش در لیگ دسته اول فوتبال مجارستان بازی می‌کند.

عملکرد باشگاهی
او پس از عملکرد خوب در تیم ب باشگاه فوتبال پرسپولیس توسط علی دایی به تیم بزرگسالان منتقل شد ولی در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و به صورت قرضی به ماشین‌سازی رفت.

در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست. او عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر کاپ ایسلند شد.

پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا ایسلند داشت مورد توجه تیم سوون سامسونگ کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی تیم کره‌ای پس از اطلاع از محرومیت گذشته‌اش به دلیل دوپینگ، قراردادشان را با او فسخ کردند و در روز ۲۷ دی ماه زاهدی از این تیم جدا شد. او در سال ۲۰۱۹ به باشگاه اوکراینی المپیک دونتسک پیوست و دو سال برای این تیم به میدان رفت. زاهدی در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زوریا لوهانسک انتقال یافت.

تیم ها

شهاب زاهدی در تیم های پرسپولیس، ماشین سازی، وستمانایا ایسلند، سوون سامسونگ کره جنوبی، زوریا لوهانسک اوکراین و پوشکاش مجارستان بازی کرده است.

او در تیم پرسپولیس 4 بازی کرد و گلی نزد، در تیم ماشین سازی 12 بازی کرد و 5 گل زد، در وستمانایا 23 بازی کرد و 8 گل زد، در سوون سامسونگ به خاطر دوپینگ بازی نکرد و قراردادش فسخ شد، در المپیک دونتسک 34 بازی کرد و 14 گل زد، در زوریا 25 بازی کرد و 8 گل زد و در پوشکاش 30 بازی کرد و 4 گل زد.

پایان

خداحافظ

آخه شهاب زاهدی بازیکن آنقدر مهمی هست؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران