رویدادهای مدرسه

نویسنده کوچولو (گزارش شماره ۷)

پیش دبستان یک


خلاصه :

در این هفته یک روز حضوری و دو روز غیر حضوری در خدمت نوآموزان عزیز بودیم

در روز شنبه با توجه به اینکه روز اسباب بازی آوردن بچه ها بود زنگ اول را به بازی بچه ها باهم و با اسباب بازی هایشان اختصاص دادیم. اینکه یاد بگیرند چگونه اسباب بازی را از هم قرض بگیرند و یا قرض دهند، آنها را بهانه ای کنند برای دوستی بینشان، تمرین کنند که چگونه باهم می توانند هم بازی شوند و چطور باید از وسایلشان محاظت نمایند و دهها مهارت دیگر که در دل این بازی باهم کسب می کنند.
در زنگ دوم با توجه به نزدیک بودن روز کتاب و کتاب خوانی بچه ها برای خود کتاب ساختند و تجربه نویسنده شدن را چشیدند.
بعضی همینجا کتاب هایشان را تصویرگری کردند و بعضی دیگر قرار شد در منزل این کار را انجام دهند.
در زنگ سوم به بازی جذاب بالا بلندی پرداختیم، همه گرگ شدند و به دنبال بره هایی دویدند که باید در بلندی ها قرار می گرفتند که در امان باشند!
در زنگ چهارم تونلی ساختیم که وقتی از آن رد می شدیم مورد اصابت شلیک توپ ها قرار می گرفتیم و باید از بین آنها جا خالی داده و در امان می ماندیم...

در روز دوشنبه به دلیل آلودگی هوا در کنار هم نبودیم و به صورت برخط باهم ارتباط گرفتیم؛
با هم قرآن خواندیم و سرود ملی ایران و سپس به گفتگو پرداختیم و از حال هم جویا شدیم
چند عکس بامزه از آلودگی هوا دیدیم و در مورد علت این آلودگی صحبت کردیم و چند معمای تصویری حل کردیم و یاد گرفتیم که توجه در عکس ها شاید ما را به جواب برساند و بی تفاوت از نگاه کردن به تصاویر نگذریم.
با توجه به اصل هویت ملی مذهبی در روش میزان در مورد تیم ملی و جام جهانی و اینکه باید تیم مان را تشویق کنیم تا فارغ از نتیجه سربلند باشیم حرف زدیم و ایران را تشویق کردیم.


در روز چهارشنبه هم به صورت برخط در خدمت نوآموزان عزیز بودیم. در این روز با توجه به اشتیاق بچه ها برای حرف زدن و صحبت کردن بیشتر شنونده بودیم تا گوینده و کاردستی ها را دیدیم و با بچه ها گپ زدیم.
سعی کردیم چند بازی برای انجام دادن در منزل معرفی کنیم و آنها را ترغیب کنیم که تحرک داشته باشند و روزشان را صرفا به تماشای تلویزیون و نشستن نگذرانند

سلام ممنون از شما . خدا قوت .

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران